mariellev89 schreef:Ja hij heeft een beste kol. Ik weet niet precies hoe dat zit bij het KFPS. Volgens mij mag de kol niet groter zijn zoals bepaald in het stamboek maar hoe groot dat is zou ik even moeten navragen.
Straks hebben we een mooi koppeltje lopen. De Friese merrie met veulen gaat binnenkort weer naar huis ze hebben stallen aan huis wij hielpen alleen met de drachtigheid. Wij kunnen alleen adviseren de keuze hoe en wanneer is aan de eigenaar.
de dubbele stal vind ik wel fijn van 3,5 bij 8 meter hebben ze lekker de ruimte en kan het veulen ook lekker lopen.
Nummer 3 gaat morgen voor de camera dat is onze eigen merrie die heeft nog geen hars maar is morgen wel uitgerekend dus die zal wel wat over tijd gaan.
Ja wij hebben straks ook een dubbele stal tot onze beschikking dacht uit mijn hoofd 2,5 x 6 (zoiets, ietsje kleiner in ieder geval
)
Wij hebben geen internet verbinding. Wou ook Floor regelen van Equinovum, helaas niet mogelijk dus ga nu lekker waken. Nu met Birth alarm werken. Gelukkig kantine met verwarming en koffie
Spannend dat nummer 3 zo snel weer aan de beurt is..
Als het lukt kijk ik weer mee