haha dacht ik al maar denk straks is het een benaming voor 1 of ander iets, vind het wel belachelijk, laat haar eerst maar eens rustig gaan staan en drinken is veel belangrijker dan met zo'n stom machine te gaan staan scheren
wij mogen geen kritiek geven dames ik ben uitzinnig van binnen maar dat zijn de regels *zucht*
ben het ook met je eens, was mijn denkwijze die ik per ongeluk op papier zette sorry zal me aan de regels houden
Teigetje008
Geplaatst: 03-02-12 00:56
takkie_muis schreef:
wij mogen geen kritiek geven dames ik ben uitzinnig van binnen maar dat zijn de regels *zucht*
dat is ook de reden waarom ik de cam heb uitgezet. Gebeurt me niet vaak dat ik iets zie wat me echt niet bevalt.
die van Isis is zoooo cute! Dynamic heeft nu een alarm om volgens mij
zoeenliv
Geplaatst: 03-02-12 00:56
Hoi,
Hier een stille meelezer en kijker Ik zat inderaad net ook even heel erg verbaasd te kijken wat ze met het veulen deden. En heb snel even gegoogeld en kwam het volgende tegen. http://archive.suite101.com/article.cfm ... k/106305/3 Mischien hebben jullie er wat aan ik heb het even vluchtig door gelezen en weet niet zo goed wat ik ervan moet denken! Ik ga weer verder met stil meelezen en kijken
dus als ik het goed begrijp: hij scheert het veulen zodat dat ingeprint word en het veulen het niet vergeet? Maar zou je dan niet juist bewerkstelligen dat het veulen bang word van de mens en zijn heil zoekt bij deze ontzettend lieve moeder? De mens was het eerste half uur niet echt een ding waar het veulen vertrouwen in gaat het hebben denk ik...
weet je, misschien was er wel iets medisch aan de hand, dreigde het veulen te stikken o.i.d. Eigenlijk moeten we niet oordelen voor we meer weten...(dat is ook de reden waarom we hier geen kritiek mogen uiten, hoe moeilijk dat ook is!)
Ik zal morgen (of een van jullie kan ook uiteraard!) eens kijken of de eigenaar zelf iets op marestare heeft geplaatst?!