Hier nog niks, maar ik lijd onderhand aan het ergste 'niveau' van de veulenkoorts. Heb vandaag het huis wakker geschreeuwt met de woorden: 'PAPA, PAPA! IK MOET WEG! MENDY KRIJGT HET VEULEN!' waarop ik nog heel vaag zijn antwoord hoorde: 'je droomt...' Oja, ik schreeuwde ook nog dat hij niet zo stom moest doen en mij de sleutels van de deur moest geven zodat ik naar buiten kon
joyce: dat lijkt een knapperd! Mooie donkere kleur!
_Fer_
Geplaatst: 22-04-11 10:55
@Agarcia: hahahaha worden je ouders er al gek van
pardy
Geplaatst: 22-04-11 10:57
Joyce Charaz Anneke GEFELICITEERD! Ik wil (meer) foto's en namen zien!!!
Begin nu wel "bang" te worden dat ik een hengstje ga krijgen, denk ik eigenlijk al vanaf het begin (ik zei eerst telkens: er komt volgens mij een zwarte ruin uit ), maar zeker nu, de merries zullen wel een keertje op gaan raken? Op zich geeft dat natuurlijk niet, als het maar gezond is, maar ik ben nog steeds niet uit een naam voor een hengstje, dus doe mij straks ook maar een merrie!
Ik lees hier vaak dat de drachtige merries op het laatst liever binnen blijven, mijn paard staat alweer 24/7 op het land dus die zal wel in de wei bevallen, maar kan iemand mij de voors en tegens benoemen van in de wei bevallen?
Gefeliciteerd met de merrieveulens, echt een merriejaar Peepsie en Kyr zijn voor het eerst het landje opgeweest, samen. Peep wou toen ik het landje uitging ook mee naar binnen, die dacht er staat amper wat om te eten. De hongerwolf.