Kom net bij m'n merrie vandaan.. Ze is gister dus geinsemineerd maar het lijkt wel of ze weer pust.. Zou weer een baarmoederontsteking betekenen.. Morgen komt de dierenarts..
Mijn merrie is vandaag alweer 42 dagen drachtig... van de week heb ik het hartje mogen aanschouwen... wat is dat gaaf zeg! al meerdere merries gezien door het werk. maar je eigen merrie is toch speciaal he..........
Ik zou vandaag scannen maar moet onverwacht met mijn oma na het ziekenhuis ze hebben 3 knobbeltjes gevonden
En morgen heb ik kleuterfeest met mijn dochter op school dan ben ik piraat
Dus ga ik maar voor woensdag ze is nog niet hengstig dus denk dat ze drachtig is
Paint_Lover
Geplaatst: 21-06-10 06:52
Ook hier wordt er vandaag gescant! Zal zo maar even bellen of ze enig idee hebben hoelaat ze ongeveer denken te komen aangezien ik tussen half 3 en half 4 les moet geven en dus tussen 2 en 4 niet op stal kan zijn...
Spannend dus.
kitzbi: Das minder, sterkte!
essiesilly
Geplaatst: 21-06-10 07:04
kitzbi wat rot! hopen dat het meevalt.
ook hier vandaag scannen, rij zo ff heen en weer naar utrecht.. hartje klopt al maar ga nu weer scannen om te kijken of baby goed groeit (heb toch een pakket van 1 bedrag dus kan zovaak scannen als ik wil)
Ik heb mijn merrie nog niet hengstig gezien, ze hangt de slet nog niet uit:P. Vorige week wou ze zelfs meppen toen er een ruin aan der kont rook, haha.
Vandaag is de dierenarts geweest, merrie is iets vies op de baarmoeder en het ei was niet gesprongen. Dus vandaag weer insemineren en hopen dat het goed komt! Morgen komt ze weer scannen en dan misschien ei eraf spuiten en spoelen.
essiesilly
Geplaatst: 21-06-10 11:13
uletje hoop dat het gauw mee zit!!
hier groeit GOtilas heel goed ondanks dat ie tegen een cyste aan zit erg mooi om te zien, je ziet al echt een dingetje met navelstreng, best groot al
ja, heel klein dit is die van vandaag.. je ziet bovenin een rond ding dat is de cyste, daaronder zie je een lijfje met een sliertje eraan (soort van kikkervisje) dat is mini toot