Zijn al behoorlijke uiers jeanine! Izza heeft echt nog theezakjes dan..zal ze zo ff uploaden. Ben gebroken, net twee paardjes gereden van vriendinnetjes, pfff is niet lekker na 4 weken niks....
jufmim
Geplaatst: 08-03-09 18:48
lekker in de zon
Buik! 300 dagen
En dr uier, als ze heeft gelopen is ie wel leger hoor!
hihihi mooie buik en uierfoto's vandaag ik was net even bij Summer, had geen camera mee maar madam besloot der uier aan het werk te zetten, dus even met de mobiel een foto gemaakt:
Neonlight, gaat opzig wel, moet je alleen het puntje van de gaatjes tand even in een vlammetje houden. dan smelt je er zo een gaatje in
vandaag lange wandeling met syl in het bos gemaakt, een uurtje vond ze het leuk, maar daarna had ze het wel gehad, was moe. ze staat nu apart van de andere, met haar stal open, kan ze rustig eten en liggen zonder dat de andere haar "storen".
peach2001
Geplaatst: 08-03-09 20:42
Zo, weer een normale zondagse update.
Shanaia 289 dagen drachtig, 11 dagen tot 300, 31 tot 320 Mawiyah 289 dagen drachtig, 11 dagen tot 300, 31 tot 320 Xenah 276 dagen drachtig, 24 dagen tot 300, 44 tot 320 Emira 275 dagen drachtig, 25 dagen tot 300, 45 tot 320
Jufmim: gefeliciteerd met de 300 dagen. De spenen weten zich nog goed te verstoppen
A_Z: Wat een dametje!
Eilander en Sue knappe kinders!
Frenia: Is bij Angel de uier altijd zo ongelijk? Apart gezicht!
PP: Ze deed haar best om te helpen de buik op de foto te zetten op die van de achterkant zie je idd niet veel! Melk friesje stabiel op 33/34 Dat kan dus ook nog, dat hij al zo hoog is en dat ze nog altijd een tijdje niet veulenen
Marieke: Wat een leuke pony! Met een wel een heel bescheiden buikje!
Jeanine: mooi voorbeeld van een nog potdichte kling
Dana: Nou, die maakt er werkt van ineens!
Marije: Heb je vandaag ook nog getest? Mevrouw trapte net naar de buik en plofte meteen daarna neer zo van: stil jij, daarbinnen!
Blossom's uier is nog wel helemaal volgegaan uiteindelijk. Ze heeft niet geharst. Ik heb het niet gezien iig. (Om 8u 's mogens toen ik naar school ging was haar uier helemaal vol, zonder hars. Om 12u 's middags was het veulen er)