Maysie schreef:Zijn jullie er mee eens.. als ik een mod vraag deze nuttleloze pagina's te verwijderen?
Ik zou liever aan een mod vragen om dit topic weer terug te brengen naar waar het oorspronkelijk voor bedoeld is.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maysie schreef:Zijn jullie er mee eens.. als ik een mod vraag deze nuttleloze pagina's te verwijderen?
Stephany schreef:YEP..
http://www.marestare.com/glenhilltwo.php
en deze DJ vind ik ook erg mooi en zit er dichtbij
http://www.marestare.com/castlegate.php
balance schreef:oh... nou moet ik toch even off topic... mijn paarden rennen met gebogen hoofden door de sneeuwstorm die nog even is komen opzetten PRACHTIG! Ik zal proberen er een filmpje van te maken voor jullie.
MarijeR schreef:Ach, tegenwoordig moet ik hier vlak voor een bevalling melden dat een merrie hier op springen staat, anders mist iedereen het.
Dus op mensen van bokt vertrouwen? Nee dat doe ik al lang niet meer...
Of je moet natuurlijk al weken van te voren roepen dat je merrie 'bezig' is, dan let iedereen op
Nicole288 schreef:
balance schreef:MarijeR schreef:Ach, tegenwoordig moet ik hier vlak voor een bevalling melden dat een merrie hier op springen staat, anders mist iedereen het.
Dus op mensen van bokt vertrouwen? Nee dat doe ik al lang niet meer...
Of je moet natuurlijk al weken van te voren roepen dat je merrie 'bezig' is, dan let iedereen op
He MarijeR, wat een nare sneer. Ik heb hier dus wel uuuuuren zitten waken OP VERZOEK en m'n hele familie ingeschakeld als ik even voor het scherm uit moest. Geen leuke opmerking hoor. Bovendien zit jij de hele tijd achter je scherm, wat kan het jou dan toch schelen of er iemand oplet of niet? Gelijk heb je overigens, het zijn jouw merries. Maar dat zei ik dus ook al tegen Dana.
Maysie schreef:Nou iedereen ik post even een tijdje hier niet meer. heb er gen zin meer involg zelf gewoon nog wel merrie's.
Kennelijk is het ook nooit goed genoeg, En dankbaarheid is ver te zoeken lijkt het. Volwassen gedrag nog veel verder lijkt het. Dus tot over een tijdje.
Ik lees waarschijnlijk nog wel stilletjes mee maar daar houd het ook echt even mee op voor nu.
Ik vond die ook zeer onvriendelijk op zijn zachts gezegt MarijeR.
Maysie schreef:Nou iedereen ik post even een tijdje hier niet meer. heb er gen zin meer involg zelf gewoon nog wel merrie's.
Kennelijk is het ook nooit goed genoeg, En dankbaarheid is ver te zoeken lijkt het. Volwassen gedrag nog veel verder lijkt het. Dus tot over een tijdje.
Ik lees waarschijnlijk nog wel stilletjes mee maar daar houd het ook echt even mee op voor nu.
Ik vond die ook zeer onvriendelijk op zijn zachts gezegt MarijeR.
Nicole288 schreef:
Angeltjuhhhh schreef:Het beest zit weer voor de cam bij Castle Gate.....