Amandake schreef:hier pissen de merrie's ook allemaal naar mekaar ,zelf Ydwine die vandaag uitgerekend is.
Suelza : heb geloof ik wat gemist....waarom ga je haar laten opvoelen ?
Omdat ik twijfel over de laatste dekdatum en dat houdt ook concreet in dat ze door eenandere hengst (mijn eerste keus) zou zijn gedekt.
Maar ik twijfel enorm. De scanfoto toont op het eerste gezicht niets bijzonders, maar als je hem uitvergroot wijkt ie wel degelijk af. Heb er wat kenners naar laten kijken en die concluderen toch hetzelfde... En nu is het niet de scan waarover ik twijfel, want daar twijfelde ik juist helemaal niet over, maar meer wat andere feiten en omstandigheden, waardoor ik de scan goed heb laten bekijken.
Nu hoeft dat dus allemaal niets te betekenen, maar ik heb het verhaal voorgelegd aan de DA en die wilt nu toch komen opvoelen, want die vertrouwt het niet voor de volle 100%...
Zij zegt: "Het kmt bijna nooit voor, maar het kan wel."
* edit * En aangezien ik 5 maanden lang gedurende de inseminatie te horen heb gekregen: "Dit komt vrijwel nooooit voor" en vervolgens gebeurde het mij dus wel, heb ik daar zo langzamerhand een broertje dood aan, haha! Zo moest ik laatst naar de longarts voor een gebroken neus en die zei: "Dit heb ik werkelijk waar nog nooit meegemaakt" (ging niet over mijn gebroken neus), maar ook toen was ik weer de uitzondering op de regel... Dus dat iets bijna niet voorkomt, is momenteel erg nietszeggend voor mij