Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
twinkel schreef:S.A.; is hij dan na de daad zo omgekiepeld omdat hij flauw viel??
Ja rare vraag misschien maar van dekhengsten heb ik echt geen kaas gegeten....
Dat ie het moet leren lijkt me duidelijk dat snap ik, maar flauwvallen... ieggh.
En de merrie zet m dus wel op zijn nummer als ze de ruimte heeft... Ze staat dus niet alles zo maar toe?
Zo zal ie het heus goed leren!
Blijft ie wel braaf dan als hij gewend is te dekken?
Vrienden van ons hebben goedgekeurde Tinkerhengsten.... In de winter zijn ze totbrav maar zomers kunnen ze wel aardig heftig zijn. (lastig het erf af enzo).
De hengst staat wel de zomer bij zijn merrie op de wei en dat is geen probleem.
Thirsa_ schreef:Het zit je niet mee cindy!
Balen van je telefoon, is 'ie niet gestolen ofzo?
Thirsa_ schreef:is het dan niet beter om voor de zekerheid je simkaart te laten blokkeren?
Wel vervelend zeg!!
Heb je geen reservetelefoon?
moniburrie schreef:Man, wat gaan jullie snel zegik doe het maar weer even in het algemeen, degene met drachtige merrie gefeliciteerd
![]()
Degene die bezig zijn of aan het wachten zijn op de scan, succesen ik duim ook voor jullie.
Hier zijn vlgs mij de hormoontjes al aan het veranderen bij Relana (mijn merrie) ik had gisteren wedstrijd, kwamen andere paarden te dichtbij dan gingen de oortjes in de nek, een paard kwam vlgs haar echt te dichtbij en hup daar ging haar kont omhoog en bokte naar dat ander paardze sloeg gelukkig niet, maar dit betekend dat ik haar toch maar beter in de gaten kan houden als er andere paarden in de buurt komen, verder thuis is ze eigenlijk niet veranderd.
Hebben jullie hier al ervaring mee?
Feroza_W schreef:gaat idd rap hier haha. zo te horen gaat het bij de meesten nu goed.
Hier nog steeds 2 guste merries. vandaag beide gescand en niet hengstig. donderdag horen we verder.
Pletje123 schreef:Feroza_W schreef:gaat idd rap hier haha. zo te horen gaat het bij de meesten nu goed.
Hier nog steeds 2 guste merries. vandaag beide gescand en niet hengstig. donderdag horen we verder.
Door wie laten jullie de tweede merrie nou dekken?
Wat voor bloed zit er achter de merrie?