Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Odin heeft een beetje precies dezelfde uier als Missy... 
Er waren dus niet echt veel tekenen dat het veulen eraan zit te komen

Maar bij haar groeien haar uiers heel snel. (Vorig jaar van het begin tot bevalling 25 dagen)
Heb via iemand van Bokt de tip gekregen dat degene die de overgrootmoeder van Neon heeft een advertentie had staan op marktplaats. Ik hem gemaild, heb een mailtje terug ontvangen. Hij wil me telefonisch spreken, ook omdat hij geen digitale foto's van haar heeft. En ze maakt het nog goed! Ik wist absoluut niet dat ze nog in leven was, de moeder van Neon is uit 1986 en al niet meer in leven, dit is de oma daarvan.
En de stammoeder dus eigenlijk.
Morgenenavond ga ik deze man bellen. Volgens mij heb ik hem al ooit even kort gesproken op de keuring, maar dat was op een lastig moment. Hij kent mijn merrie in ieder geval wel. Ik ben helemaal enthousiast!
Altijd leuk de voorouders van je paardje te kunnen bekijken.

Weeen?! het gebeurt achteraan haar buik..., het lijkt net of alle spieren daar zich spannen dan....
Goldy was vanavond toen ze naar binnen ging helemaal zweterig, dus houden we haar maar goed in de gaten