leuke foto's Dreeke !!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik laat ze altijd alledrie los naar stal gaan vanaf de wei, maar mevrouw had vandaag streken en rende erop los...de verkeerde stal in. Tinkerbell (wiens stal het was) geheel overdondert
heb me heel erg kwaad gemaakt (vanop afstand geroepen) en daarop rende angel gauw dr eigen stal in.
bij Angel heel erg ver iets voelen bewegen, maar was nauwelijks merkbaar.
maar vooraan voel je haar eigen hart bonken, en zo'n stukje voor de uier voel je zo'n snel getik... Ofwel is dat dus de hartslag van het veulen, ofwel is het inbeelding, ofwel is tinkerbell een zelfmoordcommando met tijdbom in der buik 
maar ja... een ruin, daar komen geen veulentjes uit 

en heb dus een bod gedaan... er wordt momenteel nog over nagedacht... en ik bedacht: alle hulp is welkom, dus duimen alsjeblieft
Ik duim!! 
gave ketting ook!
gefeliciteerd met de mijlpaal!
ik hou van bont 
de twee dames mogen er ook wezen!
leuk hoor! melkklieren zijn idd zichtbaar! was eerst bij angel ook, nu weer veel minder
mooi buikje 
dankje!
mooi buikje ook!
Ik 1 woord: PRACHTIG!!!!! En gefeliciteerd met Angels d'r mijlpaal, ben benieuwd naar de foto's

jennyk schreef:Regine: waar blijven jou foto's
Ik heb ze alleen niet hier op de pc staan dus nog ff geduld, komt eraan!

Ze is wel al veeel dikker geworden 

Vind Upona echt een plaatje 

Ze staan nu in quarantaine, 16 november staan ze op het vliegtuig richting Canada.. Vind het toch wel moeilijk hoor, mijn kleine ventjes de grote wereld in 

(kan zijn dat je het al eens verteld had, maar ben het dan vergeten
) regine schreef:jennyk schreef:Regine: waar blijven jou foto's
ja sorrie sorrie sorrie, ik heb het ontzettend druk met vanalles en nog wat en bok niet zo heel veel opt moment. Heb de foto's wel gemaakt moet ze alleen nog plaatsenIk heb ze alleen niet hier op de pc staan dus nog ff geduld, komt eraan!
Ik heb het idee dat ze ineens heel dik aan het worden is... van lucht lijtk het wel... Mijn vriendin haar Lipizzanermerrie loopt 3 weken voorop Capriola en zij had dat idee een poos terug ook al. Dat kan dus geen toeval zijn!!

frenia schreef:ojeeeeeee marlijn! das idd een grote stap he, is nou niet meteen dicht bij de deur![]()
ze gaan het er vast goed hebben!!!
is milo eigenlijk al verkocht?(kan zijn dat je het al eens verteld had, maar ben het dan vergeten
)
Het is echt een ontzettend leuke vrouw die ze gekocht heeft 
Hij is ons kleine kampioentje, we houden hem iig tot hij 3 is (tenzij we voor die tijd een goed bod krijgen
) en dan nemen we hem mee naar de HK.. Misschien verkopen we hem daarna, misschien houden we hem nog langer.. Dat zien we dan wel weer

Djesseka schreef:@ Quirinake: Waarom zo vroeg dan?
) Maar als het veulen geboren is en ik doe bijvoorbeeld in de zomer keuringen, dan is mijn veulen al ongeveer 5 maanden, terwijl sommige veulens nog maar een maand oud zijn. Ze lopen in dezelfde leeftijdscategorie maar die paar maanden maken toch veel verschil. Dat was één van de redenen. Misschien ook voor latere keuringen dat het goed uitkomt, dat zien we wel
Mijn merrie was afgelopen maandag precies 5mnd drachtig. Zal straks foto`s maken en plaatsen 
bedankt rubywhite 
maar anderzijds imponeren ze dan ook meer.
maar goed, toch foto's gemaakt 

Zit nu op 20wkn en 3dgn 

Dat jullie allemaal in dagen tellen, ik vind weken al vermoeiend