Het dikke-buiken-topic 2006/2007!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

katrienh

Re: Het dikke-buiken-topic 2006/2007!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 16:54

m'n glimwormpje op 179 dagen Lachen
Afbeelding

leuke foto's Dreeke !!

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 19:25

Regine: waar blijven jou foto's Afbeelding

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 20:34

meld zich weer! na weekendje afwezigheid...

Angel idd inmiddels de 200dagen mijlpaal voorbij. foto's volgen binnenkort, morgen ga ik met de dikke dame in kwestie eens rijden en moeder gaat mee om pics te maken Haha!

Ze was vandaag erg stout Clown Duivel ik laat ze altijd alledrie los naar stal gaan vanaf de wei, maar mevrouw had vandaag streken en rende erop los...de verkeerde stal in. Tinkerbell (wiens stal het was) geheel overdondert Nagelbijten / Gniffelen heb me heel erg kwaad gemaakt (vanop afstand geroepen) en daarop rende angel gauw dr eigen stal in.
heb ook even buikjesgevoeld Haha! bij Angel heel erg ver iets voelen bewegen, maar was nauwelijks merkbaar.
Bij Tinkerbell lijkt het alsof je heel erg ver een hele snelle hartslag kan voelen, iets voor de uier. Weet niet of het mogelijk is Verward Verward Verward maar vooraan voel je haar eigen hart bonken, en zo'n stukje voor de uier voel je zo'n snel getik... Ofwel is dat dus de hartslag van het veulen, ofwel is het inbeelding, ofwel is tinkerbell een zelfmoordcommando met tijdbom in der buik Nagelbijten / Gniffelen

heb een grote knuffelsessie met onze friese ruin Orlando achter de rug. Die had me kennelijk heel erg gemist. Hij is eigenlijk niet vanmij, maar van mijn vriend en staat dus ook niet bij mijn drachtige dames, maar ik ben helemaal gek op hem en hij op mij... eigenlijk gek dat ik twee merries heb, maar beter met mannen/ruinen op kan schieten Nagelbijten / Gniffelen maar ja... een ruin, daar komen geen veulentjes uit Tong uitsteken

Bij deze wil ik ook jullie hulp vragen Haha! Bloos
Ik wil ontzéttend graag deze knappe vent kopen:

Afbeelding

Afbeelding

Voor diegene met een goed geheugen:
Hij is al een keer eerder in dit topic opgedoken, als toekomstige papa van Tinkerbells veulen 2008 en is ook de papa van Tinkerbells veulen 2005, Baileys...
Nu is meneer te koop en ik ben helemaal verliefd Lovers en heb dus een bod gedaan... er wordt momenteel nog over nagedacht... en ik bedacht: alle hulp is welkom, dus duimen alsjeblieft Haha! OK dan!

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 20:36

Wow, wat een lekker ding Vingers aflikken Ik duim!!

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 20:50

en dan nu op jullie reageren Lachen

arabianranch wat een moooooie man!!! Kwijl gave ketting ook!

charloepy wat een snoepje!

melanie20 nou, das al behoorlijk Bloos! gefeliciteerd met de mijlpaal!

Hhenny mooie merrie en een prachtige aanstaande vader!!! Vingers aflikken

amandake leuke foto zo!

oja, ik heb ook een blog waar ik alles bijhoud! zie onderschrift, eerste regel!

regina regina is wat ver op de foto, napoleon is mooi Wow! ik hou van bont Knipoog

pretty weer bont Vingers aflikken de twee dames mogen er ook wezen!

quirinake 7 maand! das echt al de moeite ! super!

jessje en hoe gaat het met de scheiding? is zoneman er al overheen?

DMhorses twee mooie merrietjes. buikjes vallen nog mee, maar is nog vroeg id dracht natuurlijk

dreeke jij houdt ook goed bij heb ik de indruk! Haha! leuk hoor! melkklieren zijn idd zichtbaar! was eerst bij angel ook, nu weer veel minder Verward mooi buikje Ja

nicole goed gerekend Haha! dankje!

djesseka gefeli met de 150 mijlpaal!

katrienh glimglimglim die nlinkt Bloos! mooi buikje ook!

bar dankje Haha! Pling

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 22:06

Wauw Frenia Haha! Haha! Ik 1 woord: PRACHTIG!!!!! En gefeliciteerd met Angels d'r mijlpaal, ben benieuwd naar de foto's Ja

katrienh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 22:08

wat een knappe tink Frenia !
Hier gaan de duimpjes omhoog in de hoop dat het bod geaccepteerd wordt !

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 09:46

Onze egyptische schoonheid, drachtig van haar 1e baby (ruim 3,5 mnd)
Volgens mij is ze iets te dik Vork Bloos

Nawal bint Salima
Afbeelding
Afbeelding
© Nanda Horsephotography

Leuk om al die foto's van verhaaltjes te lezen. Haha!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 11:54

Frenia, ik zal voor jullie duimen! Het is inderdaad een hengst met een schitterende uitstraling!

Chub is vandaag 275 dagen onderweg.. And still going strong.. Ze weet echt van geen ophouden, ook met rijden werkt ze nog heerlijk voor me!

En ik ben te druk op m'n werk om bokt bij te houden Zij zijn groot en ik is klein!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 12:13

jennyk schreef:

ja sorrie sorrie sorrie, ik heb het ontzettend druk met vanalles en nog wat en bok niet zo heel veel opt moment. Heb de foto's wel gemaakt moet ze alleen nog plaatsen Bloos Ik heb ze alleen niet hier op de pc staan dus nog ff geduld, komt eraan!

Ik heb het idee dat ze ineens heel dik aan het worden is... van lucht lijtk het wel... Mijn vriendin haar Lipizzanermerrie loopt 3 weken voorop Capriola en zij had dat idee een poos terug ook al. Dat kan dus geen toeval zijn!!

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 13:34

Sorry! Ik ben echt al een tijdje niet meer langs gekomen Bloos

Ik zal mn best doen om op iedereen te reageren Lachen

Jaaaa Gefeliciteerd met het kampioenschap Neon! Go jij! Go jij!

Gefeliciteerd met de mijlpaal Pauk Go jij! Go jij!

Oh wat is Aicha een plaatje ArabienRanch Lovers Ze is wel al veeel dikker geworden Nagelbijten / Gniffelen

Welkom moonlight1 Ik duim voor je dat ze drachtig is Lachen

De toekomstige papa is KNAP Neon! *LOL*

Upona en Palona zien er goed uit Nicole lekkere buikjes hebben ze al Lachen Vind Upona echt een plaatje Vingers aflikken

Welkom Timokyana Lachen

Dat is idd al een aardig buikje Charloepy

Wat een práchtige hengst heb je uitgekozen Holliebollie Kwijl

Gefeliciteerd met je mijlpaal Melanie20 Go jij! Go jij!

Wat een prachtige combi HHenny! Ben benieuwd wat daar uit gaat komen Kwijl

Wat heeft Napoleon een ontzettend hoog knuffelgehalte regina Lovers

Wild is zeer positief veranderd Djesseka! OK dan!

Quirinake heeft al een mooi buikje hoor Quirinake Lachen

Gefeliciteerd met je mijlpaal merel Go jij! Go jij!

Mooi buikje heeft Vinga al Dreeke

Gefeliciteerd met de mijlpaal Djesseka Go jij! Go jij!

Mooi glimmend buikje katrienh

Ik duim nogsteeds voor je mee Frenia Heb blijft een plaatje Lovers

Super foto's ArabienRanch Haha!

Missy heeft inmiddels de 100 dagen mijlpaal gehad Go jij! Go jij!

Gisteren zijn Maddox en Prince (veulens van afgelopen jaar) weggegaan Verdrietig Ze staan nu in quarantaine, 16 november staan ze op het vliegtuig richting Canada.. Vind het toch wel moeilijk hoor, mijn kleine ventjes de grote wereld in Ach gut

Verder heb ik hier niet veel bijzonders te melden.

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 14:21

ojeeeeeee marlijn! das idd een grote stap he, is nou niet meteen dicht bij de deur Tong uitsteken Ach gut
ze gaan het er vast goed hebben!!! OK dan!
is milo eigenlijk al verkocht? Verward (kan zijn dat je het al eens verteld had, maar ben het dan vergeten Bloos )

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 14:27

regine schreef:
jennyk schreef:

ja sorrie sorrie sorrie, ik heb het ontzettend druk met vanalles en nog wat en bok niet zo heel veel opt moment. Heb de foto's wel gemaakt moet ze alleen nog plaatsen Bloos Ik heb ze alleen niet hier op de pc staan dus nog ff geduld, komt eraan!

Ik heb het idee dat ze ineens heel dik aan het worden is... van lucht lijtk het wel... Mijn vriendin haar Lipizzanermerrie loopt 3 weken voorop Capriola en zij had dat idee een poos terug ook al. Dat kan dus geen toeval zijn!!

Oké ik wacht nog wel even.......

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 15:15

frenia schreef:
ojeeeeeee marlijn! das idd een grote stap he, is nou niet meteen dicht bij de deur Tong uitsteken Ach gut
ze gaan het er vast goed hebben!!! OK dan!
is milo eigenlijk al verkocht? Verward (kan zijn dat je het al eens verteld had, maar ben het dan vergeten Bloos )

Ik weet ook zeker dat ze het goed gaan krijgen Ja Het is echt een ontzettend leuke vrouw die ze gekocht heeft Lachen

Milo houden we! Lovers Hij is ons kleine kampioentje, we houden hem iig tot hij 3 is (tenzij we voor die tijd een goed bod krijgen Knipoog ) en dan nemen we hem mee naar de HK.. Misschien verkopen we hem daarna, misschien houden we hem nog langer.. Dat zien we dan wel weer Tong uitsteken

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 15:50

Marlijn: Canada? Da's niet niks! Wel gaaf dat iemand ze zo graag wil hebben dat ie ze over laat vliegen Ja

Chubby: Jij loopt echt ver voor op iedereen hier he! 275 dagen, jij kunt al echt gaan aftellen.

Frenia: Allemachtig, dat is een mooie hengst! Ontzettend, wat een manen! *duimt mee*

AR: Wat een prachtig hoofdje, trotse merrie zeg!

Ik heb al verteld dat de merries van mijn buurman zijn. Nu staat daar ook iemand gestald met 2 tinkers, een hengst en een merrie.. idd, daar komt volgend jaar maart ook een veulentje van! Ben benieuwd, wordt het eerste tinkerveulen dat ik van dichtbij mee ga maken. Zal wel een leuk verschil zijn als het naast de veulens van 'onze' merries staat Lachen

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 15:52

Marlijn: wat gaan ze ver weg zeg,jouw kleine kereltjes..maar ze gaan dus de wereld zien!

Chubby: ongelooflijk hé,hoe heet die blijkbaar nog blijft onder haar dracht..alleen maar goed voor de nakende bevalling!

Frenia: wat een knappe hengst zeg! Ik duim mee!

Katrien: wat een glimmertje heb je daar! Toppie! Knipoog

Wij gaan hier morgen nog een nieuwe aanwinst hebben,eigenlijk van mn schoonpa,maarja,dat wordt er gewoon één bij,bij de rest waarvoor ik zorg Clown

Namelijk een mini-shetlandmerrie van 79 cm,bruinbont,stekelharig,het is echt een speciaal kleurtje..onder haar vacht is het allemaal wit,en je ziet precies spikkels door haar kleur komen..

Ze is drachtig van een mini-hengstje,zwartbont,van 75 cm,uitgerekend voor mei,maar ze durft al eens een maand vroeger veulenen..spannend!! Koe

Dat is hopelijk nog een veulentje bij volgende zomer! Zal een drukke boel worden hier! Haha!

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 03:16

Djesseka schreef:
@ Quirinake: Waarom zo vroeg dan?

het was eigenlijk simpelweg prestatiegericht gekeken. (en ook omdat ik niet langer kon wachten Clown ) Maar als het veulen geboren is en ik doe bijvoorbeeld in de zomer keuringen, dan is mijn veulen al ongeveer 5 maanden, terwijl sommige veulens nog maar een maand oud zijn. Ze lopen in dezelfde leeftijdscategorie maar die paar maanden maken toch veel verschil. Dat was één van de redenen. Misschien ook voor latere keuringen dat het goed uitkomt, dat zien we wel Tong uitsteken

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 08:33

Hmmmm, voor keuringen zie ik ze het liefste dat ze 3 maanden oud zijn. 5 maanden zijn het al van die enorme slungels en zijn ze vaak weer minder in de bewegingen.

Ben al weer even niet meer geweest, wel gelezen trouwens, maar geen update van deze kant. Neon is weer veel afgevallen, haar veulen is donderdag verkocht en werd direct gespeend. Nu heeft ze een aantal dagen geen krachtvoer gehad, meteen weer te zien. Uier is gelukkig weer minder gespannen nu, dus er kan weer volop gevoerd gaan worden. En ze is sinds gisteren weer bezig met zwangerschapsgymnastiek. Haha!

Hollybollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 09:21

Hoi,

Wat een hoop lekkere buikjes weer! Wij gaan over 2 dagen weer foto's maken, dan zitten we op de helft.

Groetjes,

Bianca

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 11:57

Haai
Ben ook al even niet meer langs geweest Bloos Mijn merrie was afgelopen maandag precies 5mnd drachtig. Zal straks foto`s maken en plaatsen Bloos

Overigens ik ben niet zo snel onder de indruk van tinkers, maar die hengst is werkelijkwaar GEWELDIG!!!!

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 13:52

Haha! bedankt rubywhite Haha!

Ik zie ze ook liefst op een 3tal maanden op een keuring, mits ze dan volledig verhaard zijn... met 5 maanden zijn het idd al slungels Bloos! maar anderzijds imponeren ze dan ook meer.

Zo, dan nu de foto's van Angel op dag 203 (gisteren)
Vind het gek, gisteren was de buik net weer wat minder Verward maar goed, toch foto's gemaakt Knipoog
Foto's van het rijden plaats ik dadelijk in HAW Knipoog

Buik links
Afbeelding

En rechts
Afbeelding

En langs onderen Clown
Afbeelding

Uiertje met véél haar Cool
Afbeelding

Afbeelding

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 14:04

Die buik van onderen is zeer artistiek Haha!

Hier de buikfoto`s van mijn bontje Bloos Zit nu op 20wkn en 3dgn Bloos

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pauk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 15:24

Alonna 159 dagen

Afbeelding
Afbeelding

en haar geweldige koppie nog:

Afbeelding
Afbeelding

Eindelijk hebben we mekaar geaccepteerd en kan ik haar box in zonder een kont tegen te komen. ze loopt niet meer voor me weg en wil zelfs knuffelen

Het toppunt was net buiten.. Ik kwam even knuffelen.. Ze raakte mijn hand aan en hinnikte zacht en kort maar op een andere manier als haar eten hinnikje.. Eindelijk worden we vriendinnen..

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 15:58

Klinkt goed pauk Bloos Dat jullie allemaal in dagen tellen, ik vind weken al vermoeiend Haha!

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 16:50

Zo ik ben er ook weer(was ff met de griep bezig)
@ frenia wat een kicke hengst is dat zeg!!!en wat een mooi buikje bij de merrie Lachen
@ Pauk vraagje sta jij niet langs de weg van monster naar hoek v holland ???

Monnie begint kwa inderlijk erg lief teworden zoals knuffelen en geintje,s uit tehallen met ons,gelukkig wordt het bijten al wat minder Lachen