Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MissHIS schreef:Ik heb ook weer wat foto´s gemaakt van Rilexta. Ze had er niet echt zin in, getuige deze foto. Zo staat ze dus ongeveer de hele dag in de wei: chagrijnig, vermoeid en dik.![]()
[image]
Arme merrie![]()
Vandaag 8 maand, 1 week en 2 dagen drachtig!
Kitty schreef:Mijn merrietje heeft nog steeds maar erg weinig buik. Ze is wel een paar keer gescand en drachtig bevonden, maar ik begin zowat te twijfelen...
In april is ze uitgerekend. Kan het dan dat ik nu nog steeds maar weinig buik zie?
Kitty schreef:Mijn merrietje heeft nog steeds maar erg weinig buik. Ze is wel een paar keer gescand en drachtig bevonden, maar ik begin zowat te twijfelen...
In april is ze uitgerekend. Kan het dan dat ik nu nog steeds maar weinig buik zie?
jeddah schreef:Jij rijdt je merrie toch ook nog Kitty? Kan best zijn dat het ook komt omdat ze nog erg fit is.
Is dit haar eerste veulen? Bij Simply zag ik pas echt wat in de laatste maand bij haar eerste, en die werdt toen ook erg fit gehouden.