Iemand vroeg een paar dagen geleden hoeveel ik er nog moest. Wij hebben er nu 5 drachtig en de laatste 2 zijn nu gedekt. Dus dan 7 in totaal. Meer als zat
Wat lief zeg van jullie allemaal Hartverwarmend. Dankjewel
Myrthe lief dat je het vraagt. Alles gaat goed. Het was een turbo bevalling. 12u vliezen gebroken en 18u een baby Binnen een uur van 2cm naar 8cm ontsluiting. Wou snel naar huis
Goldenarrow jij hebt ook een Noora toch? Een o extra hihi
Baudyh ik was wat vroeg, 38 weken. Vrijdag stond ik nog met paard en veulen op de keuring Anders moest zilver inderdaad na de keuring nog weggebracht worden (3u rijden retour)
Bedankt allemaal. Fijn dat hier ook wat positievere berichten zijn. Hopelijk alles nu vlot drachtig! (En blijven!)
AM_Horses
Geplaatst: 26-06-24 18:11
Kabayo. Nogmaals gefeliciteerd. Dat was ineens snel gegaan! Fijn dst alles goed gaat.
Knolselder. Wat een geweldig nieuws. Gefeliciteerd met alle drachten!hoe mooi dat velvet nog twee cadeautjes achterlaat. Dat ze maar gezond ter wereld mogen komen.
Baudyh. Wat fijn dat er weer activiteit is bij Diantha. Duimen dat deze ronde gaat lukken
Goldenarrow. Fijn dat de eerste 5 netjes drachtig zijn. Nu de laatste 2 nog
Lyona. Gefeliciteerd! Ice ook gelijk hengstig. Dat is handig. Duimen dat deze ook gelijk pakt
Mirjamalvaro. Waren nu alle merries geinsemineerd?
Zirkonia was vandaag toch bozig, piepen. Toen ik met de hengst langs liep. Ik had er geen vertrouwen in, maar zo heeft ze nog nooit gedaan. Meestal keek ze wel met aandacht, ook als ze niet hengstig was. Zou het dan toch gelukt zijn? Nu een week geleden geinsemineerd. Volgende week vrijdag wordt het waarschijnlijk scannen. Ik ben benieuwd. Ik acht de kans klein,maar hij is er wel.