Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DDDara schreef:essie_blue,J_emma, RuNi, Jacky84, Fokfanaat, Fotsy Hopelijk laten ze jullie niet meer al te lang in spanning!!
Cp112 Hopelijk zorgt die van jou dat ze vanavond een mooi terug gelopen uier heeft die pas weer vult als je terug bent van je weekendje weg en dan hopelijk wel meteen met een veulen!
Baudyh Gefeliciteerd die van jou houden het tempo er in he!
Senstable gefeliciteerd!
Symke en Neonlight de hengsten houder zei tegen mij een 50% kans op een stippels maar dat Armani het vaker door lijkt te geven dan Argument Maar ik denk dat er niet zo veel over te zeggen is je moet gewoon een beetje geluk hebben. En mijn "simpel" bruine veulentje vind ik ook echt super. Ik denk dat ik de spanning voor wat er uit zou kunnen komen leuker vind dan wat er uiteindelijk echt uitkomt.
Onderhand stress ik hem ook weer (niets nieuws dus)![]()
Maar mijn zwarte die nu op 310 dagen zit lijkt flink vaart te maken met haar uier die is echt al behoorlijk vind ik terwijl de bruine op 323 dagen nog lekker rustig aan doet. Nu heb ik dus maar 2 "grote stallen" dus ik twijfel nu heel erg wie ik op stal moet zetten en wie niet heb er moeite mee om Revi al naar buiten (met 3x3 schuilstal) te gooien.
Revi doet het trouwens erg goed. Hij is super makkelijk echt niet normaal. Hij loopt vanaf dag 1 perfect met ze moeder mee en gaat nooit de andere kant op. Hij luisterd echt zo goed naar haar ik weet niet of dat iets over hem zegt of over haar opvoedkunsten. Maar hij is echt super makkelijk ik til al iedere dag zijn voetjes op en halster omdoen gaat super ik maak iedere dag zijn ogen schoon (want hij heeft pus in de oog hoekjes). Ik haal al van alles over hem heen (doeken, touwen, krakende plasticzakken, enz.) Hij is echt extreem mak en makkelijk.
Hier nog wat spam:
[ [url=m/asQSAQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DD2Qcw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CMAdcY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lCaIb0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Yxuya2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kabayo schreef:Vraagje
Vanaf welke dag komt de diarree bij veulens? Hij is nu 8 dagen. Dat is wel redelijk normaal toch? Heb het even afgesopt met een spons
suffie schreef:Kabayo schreef:Vraagje
Vanaf welke dag komt de diarree bij veulens? Hij is nu 8 dagen. Dat is wel redelijk normaal toch? Heb het even afgesopt met een spons
Geen water gedronken of zand gegeten? Zilver goed ontwormd?
Diarree op deze leeftijd heeft niets met de hengstigheid van de merrie te maken, meestal een externe factor.