(hmm.... volgend jaar weer ????
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb haar eigenlijk gekocht om mee te gaan mennen namelijk. Nu ben ik 2x op pad geweest met haar en toen ging het niet meer hihi...

!!! Wat een cadeau zo op goede vrijdag
, de melk wordt zoet en plakkerig, een lekkernij voor muggen en als ze dan net aan het speentje bijten, krijg je een bloeddruppel, ben zo ooit eens naar de kliniek gereden met mijn niet drachtige
.
. 341 dagen vandaag, vermoeidheid slaat wat toe maar verder nog alles prima. Ik probeerde vanaf mijn telefoon een foto van haar kling te uploaden maar mijn bereik is te slecht hier (op mijn werk). Volgens mij is die er wel helemaal klaar voor als ik het zo zie namelijk.
ahhhww wat een zorgzame mama Urielle schreef:Ja, dat melk noem ik kegelen. Dan weet je iig dat ze er vaart achter gaan zetten.

. Ph test gisteren was echt blauw dus rond de 9 en vanmorgen was het vocht een stuk witter (wel doorzichtig nog) en was de ph 7-7,5. Dus er zit wel beweging in.

Man heeft het al over Lunabelle te laten dekken (d Merrie) maar dat zou ik helemaal niet meer weg kunnen doen.....dus twijfel enorm.