Haha dat paste niet! 1 Merrie staat er helemaal niet in zelfs Ga er wel even mee prutsen! Maar is een merrie van Peru's Scen Tao (een appie dus, met basiskleur zwart) en ze krijgt een veulen van Faldo (KWPN bruine hengst)
Gefeliciteerd aan iedereen met veulentje tot nu toe.
Hier pascha nog gewoon rustig. Volgens mij hebben ze waar ze nu staat een hele buurtwacht opgezet. 1 komt s morgens vroeg al een broodje brengen, moet je merrie geen 2 keer zeggen natuurlijk, en buurman waarvan de tuin op de wei uitkijkt, die hangt een cameraatje en gaat waken hihi, vind ie wel leuk om te doen, handig voor mij want zo wordt ze continu in het oog gehouden, ook wanneer ik er niet ben. Wel grappig dat iedereen er zo in meedraait , helemaal geweldig vinden ze het dat ze daar staat. En merrie die vind het allemaal prima.
Iedereen met veulentjes gefeliciteerd, ben heel benieuwd naar de foto's! Hier weer een onrustige nacht gehad. Om 2 uur viel de camera uit dus moest ik mijn vriend uit bed bellen zodat hij de cam kon repareren. Zuhra hield niet haar normale schema aan dus ik had echt het idee dat het nou toch serieus begon te worden, maar helaas nog steeds niets.
Nicole, Joyce en Charaz gefeliciteerd met jullie veulentjes!!
Marjolein, wat een leuke veulentjes... Het wordt tijd dat jullie zo'n kleurtje krijgen maar dan in paardformaat Bij de pony's zie je veel die kleuren (althans hier) 1 familie hier heeft volgens mij alleen maar die kleur.. Maar bij de paarden zie je ze niet..
Charaz ik was niet gaan werken Gelukkig heb ik werk dat dit accepteerd en al afgesproken is.. Op het moment dat er in de nacht een veulen geboren is en ik de dag erna vroege heb dat ik dan niet ga...
Aniek: Mel denkt iedereen hoopte dat het veulentje bleef zitten... nou zal is ff laten zien hoe lang die in mn buikje blijft zitten haha
Whisperke: haha ja wie weet ooit
Whisperke
Geplaatst: 22-04-11 09:49
marjolein88 schreef:
Aniek: Mel denkt iedereen hoopte dat het veulentje bleef zitten... nou zal is ff laten zien hoe lang die in mn buikje blijft zitten haha
Whisperke: haha ja wie weet ooit
Als ik dan een merrie heb, dan wil ik er wel eentje
Anneke
Geplaatst: 22-04-11 09:51
Vannacht is onze merrie Unabalou bevallen van een geweldig mooi merrie veulen Giulietta Balou! Ondanks het alarm wat altijd afgaat maar toen dus niet (??) heel stiekem gedaan rond half 5. We kwamen kijken om half 7 en toen ging het net staan Foto's volgen snel!
Gefeliciteerd Anneke, alweer een merrie Charaz!!! Eindelojk! En zo te horen de moeite van het wachten waard Joyce gefeliciterrd met Gilardi Mooie foto van het dekken KMD Marjolijn, lekker ding is et Gitje, heel veel sterkte, wateen verdrietige heftige periode voor jullie