Je wordt wel sjaggie. Als en hier mensen poedersuiker reageren en dan nog een veulentje dat niet wil komen!
mezeja
Geplaatst: 20-03-10 22:52
Ga alsjeblieft toch door!! Ik zei al eerder in dit topic dat merries gewoon lekker hun eigen ding doen en je vast op een goede dag verrassen met een prachtig veulen! Is het vandaag niet dan morgen wel! Het kàn gewoon! Trek je niet zoveel aan van mensen die het niet geloven. Je DA weet het het beste toch? Ik wil heel graag weten wat eruit gaat komen en ik hoop van harte dat er een prachtig veulentje uitkomt!
patty1985
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-10 22:54
Nee ik ben niet chagerijnig maar er blijven mensen die denken dat ik t uit me duim zuig dat heb toch geen nut en waarom zou ik dat doen
kalicha
Geplaatst: 20-03-10 23:00
ahhh dat zou zonde zijn, als je na al die tijd stopt met dit topic, we zijn nu zo ver en iedereen die dit trouw volgt zit al weken in spanning hoe het af gaat lopen.. zou t jammer vinden als we het mooie eindresultaat niet te zijn krijgen.. maling hebben aan de negatieve berichten, en denken aan de mensen die je wel positief steunen.. Jij en je DA kennen de merrie als geen ander dus hier is verder niemand die daar een oordeel over kan hebben.. er is er nog nooit een blijven zitten, en de natuur zal hier een goede rede voor hebben.. Hoop alleen wel voor je dat het nu snel gaat gebeuren, wat zal jij het inmiddels zat zijn, al dat waken en wachten en hopen.. zeker nu je ziet dat je merrie het zwaar heeft wordt dat moeilijker... succes ermee verder..
patty1985
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-10 23:04
Dank je kalicha ik ga morgen kijken of iemand fotos kan maken en kijken of ik ze via een mail naar iemand kan sturen die mij een pb heeft gestuurd zodat die ze voor mij kan plaatsen
kalicha
Geplaatst: 20-03-10 23:05
WE LIKE FOTO'S....
Daantjee12
Geplaatst: 20-03-10 23:12
ah nee, je mag echt niet soppen, Ben zo benieuwd naar het mooie veulentje! En idd, waarom zou je er een grapje over maken..
loriene
Geplaatst: 20-03-10 23:37
Hier een stille meelezer vanaf het begin. Patty laat je niet op stang jagen door een paar klieren. Zou jammer zijn dat je ermee ophoudt. Hebben ze ook geflikt met het topic van de tweeling!!!! Daar hebben een paar bokkers het ook verpest voor ons allemaal.!!!!! Niets van aantrekken en niet reageren dan houden ze wel op.
XLeandrosX
Geplaatst: 21-03-10 07:46
Neeeeee, niet stoppen. Ik zend al een hele tijd al mijn positieve energie (hoezo zweverig) naar jou en je veulen toe. Dus er zijn ook echt heel veel mensen die het wel goed met je voor hebben. Dus houdt vol en negeer al die dombo's! En ik zou het toch wel een leuke actie van je paardje vinden als het op 1 april komt.
melanie_h
Geplaatst: 21-03-10 08:04
Nog steeds geen veulen??? Ik ben al een tijdje een stille meelezer en had al iets meer dan een week niet meer gekeken en dacht nu zou er wel veulentjesnieuwes zijn. maar niet dus. TS wat zou je uit geput zijn van deze fopmerrie
romeorowan
Geplaatst: 21-03-10 08:45
Nee niet stoppen hoor. Ik heb een keer 7 weken op een veulen gewacht. Even het verhaal: ik had een merrie gekocht in september. In april volgende jaar vond ik haar wel erg dik en sloom worden. Dierenarts erbij en die zag waarschijnlijk direct wat ik niet zag en heeft ingevoeld, ja hoor drachtig. Eind april kegelen en een dag later spoot de melk eruit. Elke dag ging ze liggen kreunen en steunen en had ze 'voorweeen'. Daarna stond ze weer op, rekte zich uit en ging weer eten. De melk bleef eruit stromen. Ik was constant paraat met telefoon, fotocamera en videocamera. Ik was elke nacht in de weer en racete naar de supermarkt en terug en verder was ik alleen maar met haar bezig. 14 juni is het veulen geboren, een prachtig merrieveulen. Wij wisten geen dekdatum en dat maakt het erg lastig maar vooral dat ze zoveel (echte) melk liet lopen was vreemd.
Maar even voor de goed orde: je moet de merrie wel even vermanend toespreken, want we willen nu ook wel wat zien.
Birdie60
Geplaatst: 21-03-10 08:52
niet stoppen. ik lees al die tijd mee maar nog niks erneer gezet. er zijn altijd mensen die alleen maar negatief kunnen reageren.schijt aan hebben ben benieuwd naar de foto's ts
waterlelie48
Geplaatst: 21-03-10 09:03
Idd je niet gek laten maken door een paar vervelia's die zijn er bijna bij elk topic hebben niets anders te doen dan onzin uit te kramen Laat ze kletsen jij weet hoe het zit en ik hoop dat je nu heel snel een prachtig veulie mag verwelkomen STERKTE , Tonia
Balte
Geplaatst: 21-03-10 09:11
Ja, niet stoppen he! Het zijn de brave meelezers en meewachters die weinig posten en dus niet "zeuren", maar die wel ijverig mee wachten!
Nagano
Geplaatst: 21-03-10 09:33
ik post wel veel *maar geen rotte dingen* maar niet gaan stoppen hoor ik ben zo benieuwt naar dat verstopte veulentje van die merrie hij of zij laat ons en jouw gewoon wachen tot wij een ons gaan wegen volgens mij of hij of zij kan via mamma naar het weer bericht kijken en dan denkt hij hij of zij nee het regend ik kom wel wat later
Romyyy13
Geplaatst: 21-03-10 09:35
Hoi hoe gaat het nu?
Vervelend hé al dat wachten
Ik hoop dat je veulen snel geboren wordt en dat alles goed gaat
Diablo
Geplaatst: 21-03-10 09:38
Ik geloof je wel hoor. Ik denk alleen wel dat je je toch vergist hebt in de dekdatum.
Hier nog een meelezer... Niet stoppen hoor.. trek je niets aan van die paar knullige reacties. De natuur gaat zijn gang, laat zich niet regelen. Heel veel succes met de laatste loodjes.
Precies, niet stoppen! Er zijn een hele hoop mensen die dit wel heel leuk en interessant vinden om te volgen, dus laat de kwade het niet voor de goede verpesten
Heel veel succes nog met wachten, het moet voor jou nog 100x spannender zijn dan voor ons!
Cynthia82
Geplaatst: 21-03-10 10:03
Ik heb ook nooit gezegd dat ik je niet geloof. Als ik je niet zou geloven, waarom zou ik dan jouw topic volgen? Ik stel alleen maar een vraag. Ik kan me voorstellen dat je moe wordt van de mensen die negatief doen, maar blijf wel het verschil zien tussen ongelovige negatievelingen en mensen, zoals ik in dit geval, die gewoon geinteresseerd zijn en een vraag stellen. Ik hoop dat je nu begrijpt hoe ik het bedoel.
maessie
Geplaatst: 21-03-10 10:07
Ze houdt de spanning er wel in zeg! Duim voor je dat t veulen gauw komt! Onze merrie die t eerst uitgerekend was is nu een week over tijd, onze tweede uitgerekende merrie heeft vannacht een hengstveulentje gekregen (een week eerder dan gerekend) t zegt allemaal niks! Als t veulen er straks gezond en wel naast staat, dan ben je t wachten allemaal zo vergeten
@Maessie, gefeliciteerd! Een Haf veulen........schattig! Ben ook een stille meelezer en zou het heel leuk vinden om nu eens foto's te zien van de merrie die het zo spannend maakt! Met een beetje geluk is het vannacht geboren???
IngridB
Geplaatst: 21-03-10 11:03
Ik ben ook een 'stille' meelezer en vind het gewoon te belachelijk voor woorden hoe sommige mensen hier aan t posten zijn. Net of jij de boel voor de gek aan t houden bent. Waarom zou iemand in godsnaam gaan liegen over een drachtige merrie. Het is allemaal spannend, het duurt dan allemaal wat langer en ja, voor sommige mensen duurt het te lang en gaan dan erge vervelende reacties geven. Jij kent jou merrie het best en weet heel goed wat je moet doen samen met je da en laat die vervelende en rare reacties lekker aan je voorbij gaan en geniet van je paardje. Sommige mensen denken het toch allemaal beter te weten en kennen jou paardje natuurlijk ook veeeeel beter dan jij zelf. Meid veel succes met de aankomende bevalling en ik hoop dat het allmeaal goed zal verlopen.
Ladybird
Moderator Algemeen
Geplaatst: 21-03-10 11:04
en en en hebben jullie al een veulen??
al die mensen moeten gewoon niet zo zeuren, ik blijf heel nieuwschierig hoor!
hanny_jelke
Geplaatst: 21-03-10 11:06
heey meid. je moet er niet mee stopen joh laat hun lekker. negeer het. de meederheid hier wil gewoon dat je een mooi veulen krijgt. het veulentje houdt ons in spannig wat dan nog. straks is hij er en kun jij een mooi veulen voor stellen