Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Sjintoo schreef:wat is ondertussen het gemiddelde van de draagtijd eigenlijk PVD?
Nicole288 schreef:Truf: volgens mij kan zo'n test wel vals negatief zijn maar niet vals positief (zo is het bij mensen toch iig?)
Hoe dat dan bij schijndracht zit is een goeie vraag, als het om hetzelfde hormoon gaat waar opgetest wordt, zou dat dan niet in veel mindere mate aanwezig zijn dan wanneer ze echt drachtig zijn?
cindybijl schreef:Bel: wooehhaaaa!!! eindelijk GEFELICITEERD!!!!! snel foto's plaatsen he!
PVD en Odique: wat een goed nieuws, wat is het verhaal erachter?
JJ: wat is Farah mooi he! hou je het veulen?? wordt ze schimmel?
gister heeft Aziza een trapje tegen mijn arm gegeven, maar die was nog hard! ik heb haar wel duidelijk gemaakt dat ik daar niet van gediend ben.
en Nederlands elftal.... tja ik zeg er niks meer over..
Nicole288 schreef:odique schreef:Pvd: Ik hoop dat Klaver het in elk geval nog een paar dagen vol weet te houden. Met 300 dagen was er een kans op overleven toch?
300 dagen is nog steeds heel erg vroeg
Is het geen idee om de merrie op een kliniek te zetten zodat ze het/de veulen(s) meteen extra opvang kunnen geven met bijv zuurstof?
odique: Had je achterhaald of de merrie al veulens gehad heeft? Wat fijn dat het zo goed komt!
Jane: Wat een prachtig dametje al, dat is genieten geblazen!
Richtje: Interessante kling foto, uier lijkt niet in verhouding, die lijkt nog veel voller te moeten
Richtje schreef:@Inma, heerlijk zo'n veulen!
@Pvd, super dat het zo goed gaat met het veulen van Klaver!
@Michelle, lekker weer aan de slag straks
Amandake schreef:Hier even ter illustratie...vind het er toch vrij spannend uitzien![]()