[HK][Barncam] Foalcamobessus Eyespoppingoutus 2008 #2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Re: [HK][Barncam] Foalcamobessus Eyespoppingoutus 2008 #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:07

Nicole288 schreef:
Als heel andere optie mss een derde topic voor het ontopic camgeklets en iedereen in dit topic voor de updates en tijdens de bevallingen?

Waarom? Het enige wat echt offtopic gaat is deze discussie die elke keer terugkomt.

Degene die zich ergeren aan de vragen en het "commentaar" hebben elkaar blijkbaar al gevonden op het andere forum dus in feite is alles toch gewoon allang opgelost?

Moet je kijken hoeveel bladzijden we nu al off topic gaan en eigenlijk helemaal nergens over want er zijn gewoon twee groepen die elkaar niet hoeven zien, niet over elkaar hoeven roddelen, geen misbruik hoeven maken over elkaar en al helemaal niet hoeven te ergeren aan elkaar.

Leven en laten leven en allemaal op ons eigen plekje blijven lijkt me het beste. Het ging de laatste tijd gewoon goed, laten we dat gewoon zo houden.

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:07

Nicole288 schreef:
dana: maar ik begreep net dat er in dat andere topic niet over de cams gepraat wordt?

ik zou niet weten waarom niet
nu misschien niet zoveel, omdat het meeste hier gezegd word.... maar als de gewone dagelijkse praat daar is, en dit topic gewoon voor de updates en de bevallingen gebruikt word, dan zal daar meer over de cams ansich gesproken worden

Angeltjuhhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:08

Maar als we er niet over mogen praten...Waarom dan je cam openbaar online zetten? Die snap ik even niet Verward

En dan heb ik het natuurlijk niet over die dingen die Marije net verteld dat gaat veel te ver! Dat kan echt niet!

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:09

ThePast03 schreef:
Nicole288 schreef:
Als heel andere optie mss een derde topic voor het ontopic camgeklets en iedereen in dit topic voor de updates en tijdens de bevallingen?

Waarom? Het enige wat echt offtopic gaat is deze discussie die elke keer terugkomt.

Degene die zich ergeren aan de vragen en het "commentaar" hebben elkaar blijkbaar al gevonden op het andere forum dus in feite is alles toch gewoon allang opgelost?

Moet je kijken hoeveel bladzijden we nu al off topic gaan en eigenlijk helemaal nergens over want er zijn gewoon twee groepen die elkaar niet hoeven zien, niet over elkaar hoeven roddelen, geen misbruik hoeven maken over elkaar en al helemaal niet hoeven te ergeren aan elkaar.

Leven en laten leven en allemaal op ons eigen plekje blijven lijkt me het beste. Het ging de laatste tijd gewoon goed, laten we dat gewoon zo houden.

Ja dat is denk ik ook wel het beste, laat het dan zo, zo als het nu gaat dan hoeft niemand zich te ergeren....

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:11

Angeltjuhhhh schreef:
Maar als we er niet over mogen praten...Waarom dan je cam openbaar online zetten? Die snap ik even niet Verward

Dat gedeelte snap ik dus ook niet. Knipoog

Er wordt hier ook helemaal niet veel meer off topic gepraat dus ik zie het nut niet van opsplisten.
Dan hou je straks alleen nog maar pagina 1 over hier en moet je in een ander topic gaan praten over de cams?

Dit is al een HK topic, zie topicnaam.
En niemand is te beroerd om even een update te geven als er veel pagina's zijn bijgekomen.

Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk en vooral ontspannen en vrolijk kan?

Angeltjuhhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:15

Ik ga ook mijn laatste bericht hierover plaatsen:
Ik vind het gewoon helemaal niet nodig dat er op een ander forum over ons gepraat moet worden....Had het gewoon direct tegen ons gezegd....Hele probleem vermeden......Al dat achter de rug om gedoe word er een beetje moe van. Het kan toch ook anders jongens! Vind dit gewoon allemaal heel zonde...Het had zo makkelijk voorkomen kunnen worden........Ik voel me nu echt een beetje van ok we zijn goed genoeg om een beetje mee op de merries te letten, daarna mogen we weer weg...Vind ik echt heel zonde. Denk niet dat iemand hier verder ooit een vlieg kwaad heeft willen doen...(Weer met uitzondering van Marijes verhaal)

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:16

*zucht een keer heel diep*

oke, ik neem het risico, ThePast03, ik heb met weinig mensen moeite, maar van jou word ik echt doodmoe.....
op de 1 of andere manier, heb ik het gevoel dat jij wel erg graag mag stoken.....
ik ben het dan nu ook wel zat, en neem afscheid.....
voor de mensen die nikita zaten te kijken, ze blijft lekker online voor iedereen die wil kijken, updates zal ik wel ergens plaatsen, maar ik heb niet langer zin om hier deel van uit te maken
Doei, doei

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:20

Dana01 schreef:
*zucht een keer heel diep*

oke, ik neem het risico, [*olduser*], ik heb met weinig mensen moeite, maar van jou word ik echt doodmoe.....
op de 1 of andere manier, heb ik het gevoel dat jij wel erg graag mag stoken.....

Jij durft te beweren dat ik graag mag stoken?
Ik heb screenshots Dana en vind het bijzonder laag wat jij en anderen daar over ons zeggen op een plek waar bijna niemand het kan en mag lezen laat staan dat ze kunnen reageren.

Ik geef mijn mening hier, net zoals ieder ander en ik zou het jammer vinden als dit topic veranderd moet worden omdat maar een paar mensen vinden dat er off topic gegaan wordt terwijl er de laatste weken niets aan de hand was en niemand problemen had.
Daarom zie ik geen redenen om eea hier te veranderen.

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:23

lieve ThePast03, dat is een besloten forum, niet voor anderen bedoeld.... wel mooi dat je nu wel toegeeft dat jij het was Clown
veel plezier met je screenshots Clown

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:25

ThePast03, ik wil een objectieve mening vormen over de twee tegenstrijdige verhalen. Mag ik de screenshots via PB van je?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:26

Dana01 schreef:
lieve [*olduser*], dat is een besloten forum, niet voor anderen bedoeld.... wel mooi dat je nu wel toegeeft dat jij het was Clown
veel plezier met je screenshots Clown

Ga jij maar lekker denken dat ik de enige ben met screenshots dan.
Ik heb geen zin om op dit niveau te discusseren en hoop dat we nu weer gewoon normaal verder kunnen gaan met marestaren zoals we dat al weken zonder problemen doen.

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:28

voor iemand die roept dat het de laatste weken lekker gaat, wie verstuurd hier die berichten van Foalcam?
zonder die pb's was er niets aan de hand geweest.......

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:30

Blijkbaar heeft niemand de moeite genomen om hier de eerste topics te lezen van het staartopic, laat staan de eerste pagina's, en blijkbaar trekt niemand zich iets aan van de topicstarters? Jullie trekken allemaal jullie eigen plan en het is een wonder in mijn ogen dat dit topic nog steeds niet naar de huiskamer verbannen is.
Mijn zegen hebben jullie, veel plezier verder!

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:30

ho ho ho ho!!! Kan dit nu a.u.b. via pb want nu begin ik het zat te worden dit gedonder! we zijn hier voor de merrie's!!!!! DE MERRIE"S!

Om merrie's te volgen die bijv. een high risk zijn of dergelijke. Of om eventueel een dienst op te nemen om de merrie te volgen zodat de eigenarresse even kan slapen!

Klaar nu een keer!!! Persoonlijke aanvallen doe jullie maar over pb. Ik heb zover ik vanuit mijn oogpunt weet met niemand een probleem hier. Maar dit loopt zometeen uit de klauwen en dan wordt het topic zometeen ook nog gesloten. Scheve mond

a.u.b nu ophouden graag.
Ik volg graag iedereen hun merrie's en wil ze ook in de gaten houden als iemand even wil slapen. Mits ik natuurlijk kan die tijd Knipoog.
Ik ben misschien niet een oud gediende zoals de genen van het begin begin in het topic.. Maar vind het allemaal reuze intressant en vraag dingen om zo bij te leren.

Kan het nu klaar zijn. Persoonlijke dingen vecht iedereen maar lekker uit over pb vind ik .

*vraagt zometeen eventueel een mod om de discussie pagina's weg te halen zodat het ALLEEN nog over de merrie's gaat en hun veulens!*

Angeltjuhhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:31

Ok het spijt me zeer, maar ik denk dat iedereen de screenshots nu wel heeft. Wel zo eerlijk he...Dat we mogen weten wat er over ons gezegd wordt na een discussie als deze.
Als je zoveel te zeggen hebt over ons en dit allemaal op dat andere forum geplaatst hebt waarom probeer je dan nu ThePast03 de schuld te geven? Zij heeft ons niet in de zeik lopen zetten...........

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:32

Dana01 schreef:
voor iemand die roept dat het de laatste weken lekker gaat, wie verstuurd hier die berichten van Foalcam?
zonder die pb's was er niets aan de hand geweest.......

Als diegene dat niet gedaan had hadden wij dus niet geweten hoe sommigen hier werkelijk over ons denken en hoe wij daar uitgelachen worden.

Er was ook niets aan de hand geweest als er niet op zo'n lage manier over ons geroddeld had hoeven worden.

En verder reageer ik nu ook niet meer op je. Je probeert jezelf in een slachtofferrol te duwen en dit wordt gewoon een ordinaire ruzie zo. En dat gaat pas werkelijk off topic.

Ik ga hier gewoon verder met merriestaren en laat mijn plezier verder niet meer vergallen door dit soort dingen.

Angeltjuhhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:33

Sorry Maysie, maar ik let wel op voor wie ik op zijn of haar merrie let na het zien van de shots........

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:33

ik heb zonet al uitgelegd hoe die paar zinnen ontstaan zijn, ik heb ook gezegd dat toen ik het topic hier anders ging bekijken, ik ineens wel weer met plezier meekeek en mee schreef.... maar op de 1 of andere manier, wil niemand die post lezen Clown

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:35

maar ik heb gelukkig de cam voor mezelf, ook al is het fijn als er andere mensen van kunnen genieten en misschien wel leren.....

ik ben niet afhankelijk van anderen, want bovenal is een drachtige merrie hier mijn verantwoording, die ik dus never nooit niet in de handen van een vreemde zou leggen, dus hoe fijn het ook is als er meer mensen opletten, we kijken zelf 24 uur per dag.....

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:36

ok..einde verhaal en we gaan verder met merriestaren, ben blij dat dit nu eindelijk uit de wereld is!

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:36

Ok nu heb ik het hier ook gezien en zwaar verontwaardigd.. Ik ben benieuwd naar wie dat bedoeld is en hoe die gene zijn mening heeft gevormd .. Want ik vind dit behoorlijk belachelijk en laag om zo (weet niet naar wie het is) over de anderen te praten!

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:38

Zijn jullie er mee eens.. als ik een mod vraag deze nuttleloze pagina's te verwijderen?

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:39

oke, bij deze: ik wil geen screenshots zien en ik wil ook niet weten of mensen het ergens anders over mij gehad zouden hebben, ik heb bij mijn weten niets verkeerds gedaan en ga nu weer verder met waar het topic volgens mij voor is: merries kijken en samen veel bevallingen meemaken.

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:42

Laat ik dan de spits afbijten met Pin Up van Woodstock, de merrie met het hele verhaal achter zich...
Ik volg haar al 2 weken en had vandaag ook heel de dag haar cam aan staan, ga eventjes koken (moet ook gebeuren Haha! ), kom ik daarna weer naar boven, ligt er een veulen naast!!! Niet te geloven toch....
Ze heeft een mooi hengstje gekregen en Woodstock is er zeer blij mee....leuk voor ze! Pling

http://www.marestare.com/woodstock.php

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:43

Ach, tegenwoordig moet ik hier vlak voor een bevalling melden dat een merrie hier op springen staat, anders mist iedereen het.
Dus op mensen van bokt vertrouwen? Nee dat doe ik al lang niet meer...
Of je moet natuurlijk al weken van te voren roepen dat je merrie 'bezig' is, dan let iedereen op Clown