Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ijsklontje schreef:okay dan snap ik hem.
Nou het blijft dus nog spannend of ze door wil gaan.
Donderdag wist ze zeker dat ze ging stoppen,

De rest van de hengstigheid zullen we ze maar even los samen zetten eind van de dag, dan kan hij mooi leren hoe hij net zo'n tedere verleider kan worden als onze oudere hengst
ProudJustify schreef:Twinkel: nee geen onverdund sperma, de DA vertelde dat als de merrie niet tegen onverdund sperma kan ze dan vocht in de baarmoeder krijgt en dat heeft deze merrie dus ook niet, dus volgens hem heeft het geen zin om dan onverdund te doen. Dus gewoon toch nog een keer zo proberen.
Nou ja ik vind het al super dat ze het toch nog een keer gaan proberen. Het is zeker een teleurstelling als het niet lukt, ze willen het zo graag.
hij is gelukkig in de gewone dagelijkse omgang méér dan alleen maar braaf! hij is wel sterk, maar als de merrie's los langs hem heen rennen op het pad naar het weiland (of vooral terug naar stal) dan blijft hij gewoon aan een slap touwtje naast me lopen (en ook met de merrie's op de wei heel lief en braaf)! Het is echt puur enthousiasme en frustratie omdat hij het gaatje ff niet kon vinden
Net als met pubers, die storten zich ook vol overgave overal op
Suelza schreef:Hmmm, zit ik net ivm mijn administratie mijn dierenarts rekening te bekijken van de vorige inseminatie, wijst chantal, ijsklontje in dit topic, mij op het feit dat de baarmoeder van mijn merrie de dag na de inseminatie is geflushed.
Nu vroegen wij ons af wat de gevolgen/effecten zijn van het flushen van de baarmoeder voor de evt. bevruchte eicel. Weet iemand dat hier!?!?

Feroza_W schreef:@ kndhtjuh beste merrie heb je zo te zien! Hopelijk is ze straks drachtig!