Maseike schreef:Mon een veulen gehad ?
Niet.. ? Oh door de war gehaald.. met een ander..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maseike schreef:Mon een veulen gehad ?
Evy schreef:Fique: Waarom rekende je eigenlijk vanaf de 1ste dekking?
Je doet toch alleen een 2de dekking als ze weer hengstig zijn na 3 weken? Of zie ik dat nu verkeerd
_Marlijn schreef:Whiz, Ik vind de uier ook nog wel meevallen hoorIk denk ook dat het veel vocht is, vooral dat stuk voor de uiers zegmaar..
Missy's uiers zijn weer flink gegroeid! Ik weet niet wat ik daar van moet denken hoor.. Ik denk niet dat die juni gaat halenMaar we zien wel. Ik zal even kijken of ik nog ergens foto's heb staan van hoe dik haar uiers ongeveer zijn, ik kan nu even geen foto's maken.
_Marlijn schreef:Ik zal straks wel even kijken of foto's maken lukt.. Het is nu even super hard aan het regenen dus ik wacht nog even
Nicole288 schreef:xjox: wat sneuEn zeker kan zo'n merrie steun zoeken bij haar omgeving, is ook voor haar heel naar natuurlijk. Hebben ze het veulentje er nog bij laten liggen zodat ze afscheid kan nemen?
Citaat:@ Pauk: Gaaf dat het rijden goed ging! Wil je ook echt gaan werken met haar?
Citaat:Verder loop ik al een tijdje met het idee rond, maar ga ik het nu toch maar opperen: hoe denken jullie over een DBT 2006/2007 meeting?