hier ook hopende dat alles natuurlijk in orde is maar het lijkt me weleen errug leuk ding dat is het welgefeliciteerd en mooie snelle bevalling ook volgens mij
marije en fenneke van harte gefeliciteerdinderdaad Nicole.........de belboom Kyra heeft ons wel laten schrikken
Kyra doet wat echte merries doen vlak na een bevalling! Eten! En nu maar wachten tot wanneer het die lange stelten weet te gebruiken!
erg leuk die witte achtervoetjeshij is er al druk mee hoe hij ze moet gebruikenKryra doet ook even rek en strek oefeningen
haha vriendinnetje belde me net.. die hebben net een hengste gekregen. Die was ook zo snel dat ze het net gemist hebben. Ook weer een hengstje.....
MSQuincyTE schreef:Kyra is echt lenig jaHoelang duurt het nou nog voor dat de nageboorte eraf komt? Hoe lang het duurt of hoelang het mag duren?Je weet natuurlijk nooit van te voren hoe lang het gaat duren.. maar het mag er officeel niet langer dan 2 uur aanzitten.
@Fenneke Wat een geweldige foto's weer.. en zo snel ook.. Nogmaals gefeliciteerd voor jullie allemaal daar!!@MSQuincyTE het moet er binnen 2 uur af zijn.