Jeehh Ik mag met een merrie in ieder geval van het wachtbankje af. De andere merrie was helaas niet drachtig, maar ze gelukkig ook niet hengstig. Dus wachten we af of ze volgende week hengstig word of niet.
Zodra ik bij de pc zit zal ik een goede bijlees maken. Moet hier vrijdag voor 30 dagen scan , maar merrie toont Kats hengstig. Dus kunnen nu iig vanmiddag checken hoe en wat. Duimen maar
De andere merrie ook vanmiddag om te zien of de cyclus weer op gang is een we hopelijk nog eerdaags kunnen insemineren.
Toushie: duimen dat de ene nog drachtig is en de andere binnenkort geinsemineerd kan worden!
Ciara: gefeliciteerd!
Knolselder
Geplaatst: 25-06-24 17:33
Gefeliciteerd Ciara!
Ik heb vandaag 5 merries laten scannen. Ze zijn alle 5 drachtig
Als eerste de 2 die een zware en extra bijzondere betekenis hebben… Zo dankbaar dat hij deze 2 pakketjes heeft achtergelaten. Ik hoop dat Velvet volgend jaar mag verder leven in 2 gezonde veulentjes Hier liggen al 2 unisex namen voor klaar
En ook Belle is drachtig.
En Zuma!
De laatste die drachtig is, is verkocht. Dus nieuwe baasjes blij.
Wiske en Desi heb ik nog niet gescand. Wiske maakt er een ingewikkeld rommeltje van en Desi heeft zich 1x laten dekken ofzo. Ik denk dat ik ze na mijn vakantie eens laat scannen.
Peach staat nog op de planning, maar die wil nog niet hengstig worden. Ze is nog ‘te’ beschermend naar haar veulen.
Toushie
Geplaatst: 25-06-24 17:46
Knolselder , wat een ontzettend fijn nieuws. Gefeliciteerd!!!
Juval en ciara ook gefeliciteerd
Hier ook blij , Indian nog steeds drachtig en een hartslagje dus helemaal fijn.
Hailey heeft wel ei maar verder geen hengstige baarmoeder. Gaan donderdag weer scannen hoe en wat.
Luna2006
Geplaatst: 25-06-24 18:18
Wat een fijn nieuws annelies
Hier ook eentje vd wachtlijst af!
Bibi wordt momenteel gedekt door Duckie
Mees had weer een bloedei... maar dat wisten we dat dat een moeilijk verhaal werd
Lyona
Geplaatst: 25-06-24 18:24
Phileine83, gefeliciteerd met de hartslag!
Luna2006, wat zonde dat ze weer hengstig is, hopelijk pakt het nu deze ronde!
Laylah2002, fijn dat alles er zo goed uitziet
mirjamalvaro, spannend!
juval, gefeliciteerd, prachtige combi
Boelles, gezellig erbij op het wachtbankje, fijn dat je merrie weer thuis is
rensju, wat schattig, kuikentjes Hopen dat je merrie drachtig is!
Ciara_Lady, gefeliciteerd!!!
Toushie, wat spannend, ik duim dat ze nog drachtig is!
knolselder, wat superfijn dat ze alle 5 drachtig zijn, en extra fijn dat je twee merries drachtig zijn van hun speciale veulens, het is je zo gegund!
Hier ook goed nieuws, Silver is drachtig gescand! Nu 12 dagen oud
Ice is gisteravond in Nederland aangekomen, vanmiddag gescand, beginnend hengstig! Donderdag weer scannen en dan hopelijk vrijdag insemineren. Zal denk ik wel net in het weekend worden