Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stal_HD schreef:Cynthia. Ik had nog een vraag. Is de vader van je veulen een dubbelverdunde? Is er misschien een kans dat je veulen lwo+ kan zijn? Ik vind hem namelijk nog best donker en meer palomino lijken. De blauwe ogen van een witmaker overo gen zijn wel anders dan de blauwe ogen van een dubbel verdunde, qua kleur.
De vraag is voor mijn eigen leren hoor.
OYYO schreef:Wat zijn jullie goed in namen verzinnen!!
Bij mij is er nog geen inspiratie.
De naam die ik zoek moet met een K beginnen. De merrie heet Karfunkel (uitspraak Karfoenkel, oud Duits voor edelsteen Robijn).
Een duitse naam zou ik wel leuk, vind dubbele namen erg leuk. Dus als iemand iets leuks weet hoor ik het graag.
MizzMontana schreef:Cio heb je ook al zo’n ontdekkingsreiziger? Die van mij galoppeert helemaal naar de andere kant van het land zodra we de stal uit zijn en kijkt niet meer om naar haar moeder![]()
Was wel wat lastig de eerste tijd dat ik ze naar de achterste wei moest brengen omdat het voorste stuk bemest was. Merrie helemaal over de zeik omdat haar kind zo ver weg liep. Gelukkig staan ze nu weer voorin.
Paar keer mee laten lopen aan het halster heeft gelukkig wel wat geholpen met naar binnen zetten.