Morgen ga ik voor de 33-dagen scan. Ben dan vrij dus dat komt me het beste uit. Heb haar niet meer hengstig gezien, maar het blijft spannend!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ual_95 schreef:Ik snap precies wat je bedoelt hoor Michelle. Bij de minste of geringste stress-situatie ben ik al bang dat ze verwerpt. Ze stond vandaag te schreeuwen omdat haar vriend de wei uit werd gehaald.![]()
Morgen ga ik voor de 33-dagen scan. Ben dan vrij dus dat komt me het beste uit. Heb haar niet meer hengstig gezien, maar het blijft spannend!

ik hoop een goed voorteken
Cioccolato schreef:Mijne heeft vorig jaar niks geks gedaan of gezien en heeft t weg gegooid op 70 dagen. Er is dus niks van te zeggen. Het blijft de hele dracht spannend.

wisanda2003 schreef:Heel veel succes voor iedereen op het wachtbankje!... het blijft spannend allemaal..
Fiona gisteren opgevoeld maar nog niet hengsten, dus ik moet nog ff wachten.
Even een vraagje: hoelang laten jullie de merrie bij de hengstenhouder nadar ze geinsimineerd is?
En alleen laten scannen met 18 en 40 dagen of vaker?
.
Het gaat tot nu toe allemaal volgens het boekje. Goed hengstig te zien, in één keer raak, alles blijven zitten. Maar de verhalen hierboven maken dan toch weer dat ik het spannend vind. Ze verwachten in ieder geval een hete zomer.
Spannend!
)
Zal natuurlijk ook uitmaken of je merrie stress ervaart tijdens rijden