Dag allemaal! Met Opium gaat alles fantastisch! Het is een zeer leergierige flinke merrie! Heel erg lief en zachtaardig. Ze groeit echt elke dag! Ik ben lange tijd op vakantie geweest en wat een verrassing zeg als ik terug thuis kwam om haar te zien! Ze drinkt bij Amie, ze eet hooi, en haar bakje mengeling is als eerste steeds uit! Ze weet op welke uren ik naar de stal ga en staat dan van ver te kijken en te hinniken naar mij! Super schattig! Ons Amie laat alles flink gebeuren. Opium speelt vaak met Amie. Stuiteren tegen mams is zo leuk! En Amie blijft er allemaal heel kalm onder . Af en toe krijgt de kleine een beet wanneer ze te hard bijt tijdens het zogen. De bruine veulenhaartjes zijn er allemaal bijna af! Er kwam een zwarte glanzende vacht tevoorschijn! De voetjes waar ze achteraan op doorzakte zijn helemaal in orde. Ze staat eindelijk recht op der benen! Ik zet even de computer aan voor foto's te posten! Via de smartphone lukt me dat nog niet!
Laatst bijgewerkt door Evikes op 30-08-14 09:56, in het totaal 1 keer bewerkt
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 30-08-14 09:54
Wow super goed nieuws!! en die zal idd flink gegroeid zijn na een vakantie En wat tof dat je zon band met haar voelt!
Hier zijn de foto's! De foto's zijn vanin juli en augustus. Dus je kan wel wat verschil zien in grootte soms . De recentste foto's zijn 3 weken geleden gemaakt. Dus om een correct beeld te krijgen van hoe ze nu is, moet je er zeker nog 10cm en 20kg in gedachten bij doen
Eerste keer een halster aan
Met mijn nichtje:
Mooie dame he?
MerleSimone
Geplaatst: 30-08-14 11:15
]Super nieuws! En wat groeit ze goed! Dat wordt een grote volgens mij
Wat een prachtige dame is het geworden. Echt top dat je zoveel voor haar hebt gedaan. Kan me voorstellen dat je heel blij met haar bent. Helemaal omdat ze er nu zo bijloopt.