Charaz schreef:Zijn wel veel merrie's die niet (meteen) drachtig worden, ben blij dat het bij mij in 1x pakte.
ik hoor het idd ook heel veel! ( op m n werk ook veel niet in 1x drachtig)
ben ik blij met m n oversexte highlight
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
essiesilly schreef:Charaz schreef:Zijn wel veel merrie's die niet (meteen) drachtig worden, ben blij dat het bij mij in 1x pakte.
ik hoor het idd ook heel veel! ( op m n werk ook veel niet in 1x drachtig)
ben ik blij met m n oversexte highlight
vanessakusje schreef:_10_ ik begrijp dat ze geen veulen aan de voet had zelf? Zo is die van mij bij v d uytert/nijhoff drachtig geworden de allereerste x ze zag een veulen en boem drachtig. Nu heeft ze dr 2 gehad en ik heb t bekijken haha.. Heb ervan geleerd.. steeds weer.. niet denken maar overlaten aan deskundig personeel!

Heb nog wel een mooie foto van haar vandaag, ze zit wel goed in haar vel dus daar ligt het niet aan. Meer foto's: [ITP] Mama's in the picture!
ShamalArabs schreef:16 maart – ShamalArabs – Emira Arabia x Farada’s Shamal
Deze mag er af.... Ze is sinds 2 dagen weer hengstig, met nog iets vergrote baarmoeder, dus nog maar net verloren.
Snoevie schreef:oh weet iemand trouwens hoe je hier een ticker in je onderschrift kan plaatsen,ik krijg het maar niet voor elkaar met mijnticker.nl