Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Saffier schreef:Ik heb ook bijgelezen.....
Vind de HH veulenhakstertjes erg fijn.... Ik heb echt nog een hele stapel liggen....
Toen Cashmere nog klein was paste het veulenhalster ook maar net. Moest echt op z'n kleinst gemaakt worden.....
En nu ga ik slapen. Was om een uur klaar op mn werk, net nog even Desperate Housewives (dvd) gekeken. Maar moet er morgen ook weer om negen uur uit
brighteyes schreef:Eilander gefeliciteerd.
Ja hier eigenlijk nog hetzelfde,mijn moeder is echt hard aan het vechten en ze zeggen dat de infectie waarschijnlijk ook in haar hoofd zit.
Verleden week had ze namelijk geen witte bloedlichaampjes meer door de medicijnen en was toen zeer vatbaar voor alles.
We moesten toen in een pak naar binnen.
Toen had ze een koortslip die naar binnen was geslagen,en die haar hele mond (en wie weet wat nog meer)heeft aangetast.
Dat zag er echt zo zielig uit ze lag daar echt te lijden,en haar hele mond was zwart van binnen.
Het was bestreden en ook de longontsteking,maar deze zijn dus weer terug en nu denken ze dat de koortslip infectie in het hoofd is gekomen.
En ze was eergisteren zo positief en zag het helemaal zitten.
Ja ik ben anders gaan denken over een longontsteking hoor.Het is wel degelijk gevaarlijk.