[HK][Barncam] Foalcamobessus Eyespoppingoutus 2008 #2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maysie

Re: [HK][Barncam] Foalcamobessus Eyespoppingoutus 2008 #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 23:31

Ik ben toch niet 1 van die personen die jullie "lastig" of iets dergelijks vinden ?? Want dan kan je het gerust zeggen.. Zoniet dan klaar en leg ik het naast me neer kijk ik lekker de merrie's verder en vraag ik dingen die ik niet snap.

Als iemand een prbleem heeft met een ander persoon hier dan kan dat toch gewoon eerlijk over pb uitgesproken worden.. Inplaats van je te gaan irriteren en op een gegeven moment weer een giga discussie op te zetten... Als je het gewoon zegt wat iemand dwars zit naar die ander toe klaar dan los je dat op en zo kunnen we de lijn waarop we dan samen zitten zo fijn mogelijk houden toch? In mijn ogen is het heel simpel voor zover ik deze discussie begrijp Blond

Waarom wordt er nu mee gekomen i.p.v. er eerlijk meteen wat van te zeggen ?! kunnen we a.u.b het hier gezellig en leerzaam houden .
Zoals ik al zei de merrie's zijn het hoofdoel hier!! Lovers
Hun gezondheid en gezonde bevallingen met als resultaat een gezond veulen dat daarna lekker door de stal darteld is toch waar we het voor doen???
Die eerste kennismaking tussen merrie en veulen zien wat is er nou mooier!

gaat er iets niet goed dan laten we onze duimen draaien en gaan de gedachtes naar de eigenaren en merrie en veulen toe!

Dus kan het a.u.b klaar zijn nu en kunnen we voortaan gewoone erlijk zijn!
*zo dat moest er even uit!*
Laatst bijgewerkt door Maysie op 19-04-08 23:36, in het totaal 2 keer bewerkt

Angeltjuhhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 23:33

Helemaal mee eens Maysie...
Ik heb nu ook zoiets van uhm? ben ik ook irritant? Lips are sealed

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 23:35

mensen deze discusie was nergens voor nodig.
ik stelde alleen een vraag.

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 23:37

vrouwke schreef:

stel hem dan de volgende keer maar gelijk via pb, hij was uiteindelijk toch aan mij gericht... het had veel ellende kunnen besparen zoals je ziet Nagelbijten / Gniffelen

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 23:39

Angeltjuhhhh schreef:
Helemaal mee eens Maysie...
Ik heb nu ook zoiets van uhm? ben ik ook irritant? Lips are sealed

Maysie en Angel, het gaat absoluut niet over jullie hoor! Ach gut

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 23:41

Dana01 schreef:
vrouwke schreef:

stel hem dan de volgende keer maar gelijk via pb, hij was uiteindelijk toch aan mij gericht... het had veel ellende kunnen besparen zoals je ziet Nagelbijten / Gniffelen

was niet aan jouw gericht, maar aan iedereen hier.
sorry als jij je aangetrokken voelt

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 23:43

het was mijn tekst op het andere forum vrouwke, dus ja ik voelde me aangesproken, daarom heb ik ook hier neergezet wat ik daar heb gezegd Ja ik wil geen prutsmuts achter mijn rug om, ik kan heel best tegen commentaar maar dan wel graag rechtstreeks.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 23:45

Dana01 schreef:
het was mijn tekst op het andere forum vrouwke, dus ja ik voelde me aangesproken, daarom heb ik ook hier neergezet wat ik daar heb gezegd Ja ik wil geen prutsmuts achter mijn rug om, ik kan heel best tegen commentaar maar dan wel graag rechtstreeks.

wist niet dat jij dat geschreven had,nu dus wel Haha!

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 23:47

vrouwke schreef:
Dana01 schreef:

wist niet dat jij dat geschreven had,nu dus wel Haha!

toch wel, want dat zei je in je pb... ik heb helemaal geen zin in deze discussies... als we nou gewoon allemaal gezellig marestaren... dat zou toch moeten kunnen Clown

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 23:47

Hello NL, ik ben bijgelezen. Nou weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik stel voor dat we met z'n allen eens gaan bijlezen op het andere forum, dan is iedereen op de hoogte en van alle blaam gezuiverd. Hoe klink dat, zou dat mogen?

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 23:48

balance schreef:
Hello NL, ik ben bijgelezen. Nou weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik stel voor dat we met z'n allen eens gaan bijlezen op het andere forum, dan is iedereen op de hoogte en van alle blaam gezuiverd. Hoe klink dat, zou dat mogen?

het is een besloten forum, ik heb net neergezet wat daar gezegd is, en jullie zullen me maar op mijn woord moeten geloven.... dat forum is echt niet gemaakt na discussies op dit topic, het bestaat al 2 jaar Clown

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 23:51

Besloten forum, waarom??

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 23:54

tsjah, dat is gewoon zo, bedenk wel, het betreft een forum met mensen die elkaar allemaal erg goed kennen, soort van familie gebeuren..... er worden dus ook dinge besproken die de halve wereld geen ene donder aangaan... het is dus jammer dat iemand waar vertrouwen in was, dat nu beschaamd heeft door dingen door te spelen die dus echt vertrouwelijk waren....
na vandaag is dat gelukkig niet meer mogelijk...

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 23:54

Nicole288 schreef:
ik ben eigenlijk niet benieuwd naar wat wie en hoe, maar of iedereen zich daar overheen kan zetten en we zonder dit soort discussies verder kunnen gaan, vind het zo zonde!

Wat mij betreft, er zijn dingen gezegd via PB die zo grof en gemeen waren... Nee daar kan ik mij niet overheen zetten.
Vorig jaar moest ik een veulen in laten slapen.
Als mensen het dan nodig vinden om via PB te zeggen dat wij niets voor dat veulen hebben gedaan, dat we het veulen uit gemak maar opgeruimd hebben, dat zij wel beter voor dat veulen zouden zorgen enz enz... Nee daar zakt m'n broek van af.
Maar dan vinden ze dat ze het recht hebben om dat te zeggen want ze hebben ook de geboorte van het veulen gezien...

Kom dan maar eens hier de DA rekening betalen, dan weet je dat er een hoop aan gedaan is.

En even voor de duidelijkheid omdat ThePast03 en ik nu van mening verschillen. ThePast03 is niet degene die dit heeft gezegd.
Voordat mensen weer gaan denken en allerlei verhalen de wereld in helpen Knipoog

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 23:56

Maar Marije, zitten die mensen dan nog steeds in dit topic??

Angeltjuhhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 23:57

Hmm ok Marije daar heb je gelijk in..Zulke berichten zijn nergens voor nodig, jullie zullen het zo al wel zwaar zat gehad hebben met die gebeurtenis......

Maar even terug: Waarom kunnen we niet gewoon met zijn allen volwassen zijn en op geen enkel forum gaan lopen zieken over anderen mensen...Hele probleem opgelost toch? Haha! Lijkt me vrij simpel.....Hadden we dit hele probleem ook niet gehad...Haha!

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 23:57

[quote="Nicole288"]
Ik vergelijk dit topic eigenlijk met marestare zelf en daar worden soms vele pagina's gevuld over 1 enkele spannende of eigenwijze merrie[/]. Puur de feiten over wie bevallen is en waarvan kun je daar ook in een lijst terugvinden en in de updates van de eigenaar, dus daar hoef je niet alles voor bij te lezen, maar het hele samen kijken en speculeren is toch juist wat het leuker maakt dan in stilzwijgen naar de cams turen?
quote]
Een heel groot verschil met marestare is wel dat daar de merries allemaal hun eigen topic hebben, op bokt moeten de merries van heel de wereld in een staartopic 2008 hun plekje krijgen in 500 pagina's, dat is de reden dat ik me hier afgemeld heb, maar nog wel meelees, en nav de discussie die nu gaande is mijn muil maar weer eens open trek.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 23:59

MarijeR schreef:
En even voor de duidelijkheid omdat [*olduser*] en ik nu van mening verschillen. [*olduser*] is niet degene die dit heeft gezegd.
Voordat mensen weer gaan denken en allerlei verhalen de wereld in helpen Knipoog

Nee dat heb ik niet gedaan en als ik zoiets zelfs al had gedacht had ik dat gewoon hier in het topic gezet.
Dat soort pb's zijn inderdaad verschrikkelijk, dan heb ik liever dat mensen hun vragen en eventuele kritiek gewoon open in dit topic zetten.

Dat voorkomt een hoop gezeik en problemen onderling.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:00

Ik zou er bijna een OW voor over hebben om die berichten hier te plaatsen.
Ja van mensen die hier nog in het topic zitten ja. Goh...

[edit]En laten we de meelezers niet vergeten...
Laatst bijgewerkt door MarijeR op 20-04-08 00:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Angeltjuhhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:00

Ja maar marestare heeft daar ook meer mogelijkheden voor. Dat is puur cam staren...Bokt is veeeeeeeel meer..........

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:01

Oh ja dat is zeker grof Marije Bloos!..
Bedankt voor de uitleg ik kan me nu ook indenken vanaf jou oogpunt..

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:03

Hemel, speelt het allemaal al zo lang dan??

Is hier dan nog wel uit te komen?
We kunnen op bokt zoveel topics 2008 maken als we willen, dat is het probleem niet, maar de invulling ervan.
Als heel andere optie mss een derde topic voor het ontopic camgeklets en iedereen in dit topic voor de updates en tijdens de bevallingen?

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:05

dat kletstopic is er allang Nicole, maar dat is schijnbaar niet genoeg

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:05

dana: maar ik begreep net dat er in dat andere topic niet over de cams gepraat wordt?

en dat er wrs mensen zijn die liever niet met elkaar in 1 kletstopic babbelen
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 20-04-08 00:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:06

MarijeR schreef:
Wat mij betreft, er zijn dingen gezegd via PB die zo grof en gemeen waren... Nee daar kan ik mij niet overheen zetten.
Vorig jaar moest ik een veulen in laten slapen.
Als mensen het dan nodig vinden om via PB te zeggen dat wij niets voor dat veulen hebben gedaan, dat we het veulen uit gemak maar opgeruimd hebben, dat zij wel beter voor dat veulen zouden zorgen enz enz... Nee daar zakt m'n broek van af.
Maar dan vinden ze dat ze het recht hebben om dat te zeggen want ze hebben ook de geboorte van het veulen gezien...

Kom dan maar eens hier de DA rekening betalen, dan weet je dat er een hoop aan gedaan is.

Dat meen je niet??? Bloos!
Ik ben nu toch wel erg benieuwd wie dat is eigenlijk Scheve mond