Gefeliciteerd! Het werd hoog tijd zeg. Dacht zelfs even dat ik er misschien over heen gelezen had en dat jouw beeb al gekomen was..
Mooie naam ook
@Roosje84
Wat een schatje is het ook zeg

@Iorrr
Heel erg spannend zeg!
@Silly_Silas
Mooie naam
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.

dat wordt aftellen

. peetorlan schreef:
mijn voorspelling gaat echt niet uitkomen ,morgen is ze officieel uitgerekend ,vorig jaar 5 dagen te vroeg geworpen ,het jaar daarvoor enkele dagen te laat....ben benieuwd

De buurvrouw moet het flink ontgelden, echt sneu want dat is echt een lief paardje

) en ze is nu kreupel en heeft een ei op 1 van haar schouderspieren, dus die is nog even ingesmeerd, zal morgen wel weer over zijn! De 2 oudste veulens zijn vandaag geschoren, Fawziyyah is "af", bij djamal moet ik de benen en onder de buik nog en 1 wang, maar meneer was het zat en werd ongeduldig, en ik had fawziyyah al gehad en was het dus ook zat... Duas die doe ik morgen of maandag wel afscheren... Ze zijn ineens een stuk knapper en eleganter zo
Djamal heeft een hele donkere rug en zijn manen en staart worden ook donker. Om zijn ogen is het donkerbruin/koffievos met hier en daar een witte haar tussendoor, zijn neus idem dito. Ben benieuwd, ik denk dat hij heel donker uit zijn veulenvacht gaat komen!!

's avonds begon het zaakje beneden in werking te treden, maar niet in zo'n mate dat er gedacht werd dat het zou gebeuren... 's ochtends lag er een klein vos merrietje langs.....
Naam komt nog!