ijsklontje schreef:dank je twinkel. Doe heel erg mijn best om rustig aan te doen.
pj: Hebben ze dan alles al geprobeerd ik bedoel regumate geven vanaf het moment van dekken?
iedereen gefeliciteerd met de drachtige merries.
Ondank dat Vick dus nog steeds haar wond heeft, heb ik haar voetje goed ingepakt en ben ik ff gaan rijden. 20 min. maar, want ze wordt vooral tegen anderen langzaam erg vervelend van het niks doen. Ze was aan het begin met rijden ook wel een beetje tegen draads, maar ja dat mag na 6 weken niks doen. uit eindelijk liep ze best goed.
Nou niet vanaf het moment van dekken, maar wel voor het dekken uit eerst regumate en toen hengstig spuiten en toen dekken. Maar ze wordt al niet drachtig dus om dan regumate te geven op het moment van insemineren heeft niet zo veel zin. Dat is wel bij mijn merrie gebeurd toen, die werd wel drachtig maar stootte het vruchtje af en toen met regumate bleef het wel zitten. Maar deze merrie wordt al niet eens drachtig. Zelfde DA dus ik neem aan dat als het zin zou hebben hij het wel gedaan zou hebben. Ze zou vandaag nog even contact opnemen met de DA om te overleggen of het zin zou hebben om de merrie bij de HH te zetten en dan alles vers erin. Ben benieuwd hoor, zou zo zonde zijn om nu te stoppen he.