Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hollybollie schreef:@ArabianRanch: Wat een heerlijke zwangere buik heeft Aicha al. Is ze al lang zo zwaar of is dit van de laatste tijd? Knappe arabische dame trouwens, wat hebben die arabieren toch altijd een wijs koppie he!

katrienh schreef:Wat moet je ook nog eens maken? Foto's of een leuk buikje?Wat een leuke buikjes weer![]()
Moet er ook nog eens maken

Mooie merrie Nejira!! Gave foto ook van Poker

ik moet me hier DRINGEND wat meer laten zien
krijgt al van Juli merriemengeling en poept dat veulen er maar niet uit...nu ben ik het beu
.....door haar kunnen ze het dbt 2006 nog niet afsluiten !! schaam me dood
Toch mag ze nu niet buiten, bang dat ze wellicht op zoek gaat en uit wil breken. Ik ga haar dus rustig longeren vanmiddag, vanaf mei heeft ze al niets meer gedaan. Alleen maar wat stappen, gewoon wat beweging want dat is goed voor de uier. En het is heel mooi weer vandaag, dus waarschijnlijk ga ik haar ook nog wassen.
Er zit meer zand in haar vacht als er in de bak ligt, en dit is er echt niet uit te krijgen, zelfs met wassen maar amper. Wil volgende week toch weer beginnen met rijden, en zo'n zadel ligt natuurlijk niet lekker op al dat zand.

dan krijgen jullie toch een beetje een idee waar ik het over heb he?