Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 15:15

morgen is Lowara 7 maanden drachtig!!! damn... Odess.. je blijft mij bij alles 1 dag voor! Haha! Myrddin, ik had al zo zitten hopen op een veulentje dit weekend.. nou ja, blijft het een verrassing....

Chantal1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 16:47

Gezien de uier hebben we nog even... en is wel fijn want elke dag langer is weer dichter bij het voorjaar en het groene gras.

Hier een plaatje van haar buik vanmiddag. (is geknipt vandaar zo wazig)
Afbeelding

sarahlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 16:57

Poeh als ik die buik vergelijk met die van mijn pony.... Ik moet nog maar even geduld hebben geloof ik.
Wat een pracht buik zeg! *LOL*

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 17:37

OMG! Wow!
Dat zal sowieso voor 1 van de weken zijn denk ik. Haha!

K'heb m'n onderschrift nog maar is aangepast, Phia. Tong uitsteken Knipoog

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 17:49

Nou Myrddin, dat kan nooit al te lang meer duren toch? Haha!
Macy heeft maar aan 1 kant zo'n buik als het veulentje duidelijk aan 1 kant ligt Knipoog

Dit zijn mijn foto's van deze week.
Macy is al over de 230 dagen en Copper zit morgen op dag 200!
Het was al aardig donker en mistig aan het worden dus ik heb ze flink moeten oplichten.

Afbeelding
Copper vindt het erg lastig om netjes uit een bakje te eten Verward

Afbeelding
Afbeelding
Uitpuilende buik? Haha!
Moet zeggen dat ze hier ook wel heel mooi stond voor de foto, haar rechterachterbeen had ze net naar voren gezet.

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 18:38

Haha *LOL* Die buik van Macy Haha!.

Myrrdin, op deze foto's heeft ze echt weer een uberbuik. Die foto's die je op ITP had gezet, was het niet zó duidelijk dat ze zó'n dikke buik had Haha!.

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:06

@ Myrrdin: Wow! Wow!
Je zou idd zeggen dat het elk moment kan komen!
Is ze van achter ook nog niet "zachter"?
Wat spannend zeg, misschien krijg je wel een Kerstkindje Haha!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:12

Wow! Wow!
Wat een buiken al zeg!! Bij Marcy steekt het echt al ver uit!! Haha! Ik ben heel benieuwd wat voor welshcobjes daaruit komen! Haha!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:14

MissSol schreef:
jep t'word een volbloed Knipoog

Ik vind die arabiertjes altijd zo schattig als ze klien zijn Lovers
Dat hoofdje is mooi edel! en dat snuitje is heel lief als ze nog klein zijn!

@ myrdin: wanneer is ze precies uitgerekent? Ze is igg dik genoeg lijkt me!! *LOL* En haar veulentje van vorig jaar loopt er ook nog bij? Een mooi getekent veulen Haha!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:44

omg.. myrddin.. je kunt haar zo wegrollen! geweldig!! nou aj, je moet maar denken, elke week extra nu in de buik, is een week dichter naar de lente Lachen

Die buik van macy is ook lekker dik op die laatste foto Lachen De perfecte pose nam ze ervoor aan Lachen

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:54

Wat een buiken weer van iedereen!!! Vooral die van Myrddin!!! Niet te geloven! Haar uier is er misschien nog niet, maar die buik lijkt er klaar voor!

Sim d'r buik is echt wat "gevallen" hij hangt nu wat lager, en steekt nog eigenlijk helemaal niet aan de zijkanten uit (of heb ik dit al verteld Verward , ben de laatste dagen een beetje warrig Bloos! ). Dat betekend een hensgt heb ik begrepen Knipoog ! Enaangezien ik dus juist ook denk dat het een hengst is klopt dat ook wel (natuurlijk hoop ik nog wel op een merrie )!

Ik heb het veulen nu wel 2 dagen achter elkaar zien bewegen! Dus das wel weer heel leuk!!

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:29

Bij Famosa zie ik de buik ook heen en weer gaan. Soms kijkt ze boos, maar meestal een blik achter om van: "Doe is ff normaal daar" Clown
Gisteren liep ze sneurkent en briezent door de paddock met longeren. Vandaag minder. Ze wil geknuffelt worden en borstellen mag ook de hele dag Bloos van mevrouw.

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 00:35

Lee is op dit moment de Queen of the Castle. Van tijd tot tijd onmogelijk, maar erg tevreden met zichzelf. Ze ziet er dan ook stralend uit. Wel zondert ze zich af van de andere twee en kan ze behoorlijk zuur uit de hoek komen. Zelfs ik kan een boze blik krijgen als ik aan haar buik zit en dekens omdoen doe ik met gevaar voor eigen leven ... ik ben benieuwd of dat nog omslaat. Vorige keer was ze helemaal niet zo sjaggerijnig Verward ? Ik zie niet echt veel verschil in de buik, maar de dekensingels moesten weer een stukje losser. Hij groeit dus nog steeds goed OK dan! .

Pepsi's buik is HUGE. En Pepsi is blij, zoals altijd Clown . Tsja, het is gewoon een vrolijk paard Tong uitsteken .

Wat wel grappig was: voor het eerst sinds ik me kan herinneren heeft Pepsi vanochtend haar voeremmer niet leeggegeten. Ze kreeg voor het eerst merriebrok vanochtend en kennelijk vond ze het niet zo lekker Haha! . Heel vreemd, want het is echt een kliko. Lee heeft de restjes opgegeten. Die eet momenteel alles. Ook vreemd, want die is normaal heel kieskeurig Verward .

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 01:25

Mac schreef:
Vorige keer was ze helemaal niet zo sjaggerijnig Verward ?

JA!! Je krijgt een merrie !! Ik weet het zeker!!!

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 09:42

jeddah schreef:

Ohh...in dat geval! Rilexta is ook erg chagrijnig! Zou het dan toch...? Schijnheilig

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 10:41

jeddah schreef:

Zou het ECHT Hyper! ?? Oh, ik zou ZOOOOOO blij zijn!!

louskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 11:08

Afbeelding
Shayenne weer Tong uitsteken ze krijgt nu wel al echt n dikke buik Pling Pling ofniet??:P

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-04 14:24

Maar weer even een picture plaatsen. Cheese! Madame is bijna 31 weken heen, 7 maanden dus. Ze draagt echt in een een punt, en helemaal niet in de breedte!

Dit was ze vanochtend:
Afbeelding

En even ter vergelijking, dit was ze met 6 maanden! Wow!
Afbeelding

Louskeh, hoe ver is Shayenne heen?
Laatst bijgewerkt door Odess op 11-12-04 14:28, in het totaal 1 keer bewerkt

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 14:27

jeddah schreef:
Wat een buiken weer van iedereen!!! Vooral die van Myrddin!!! Niet te geloven! Haar uier is er misschien nog niet, maar die buik lijkt er klaar voor!

Sim d'r buik is echt wat "gevallen" hij hangt nu wat lager, en steekt nog eigenlijk helemaal niet aan de zijkanten uit (of heb ik dit al verteld Verward , ben de laatste dagen een beetje warrig Bloos! ). Dat betekend een hensgt heb ik begrepen Knipoog ! Enaangezien ik dus juist ook denk dat het een hengst is klopt dat ook wel (natuurlijk hoop ik nog wel op een merrie )!

Ik heb het veulen nu wel 2 dagen achter elkaar zien bewegen! Dus das wel weer heel leuk!!

Oh oh, al vrij snel in de dracht begon Pride OPZIJ te groeien. Betekend dat een merrie? Zie anders de foto één pagina terug.

Mausie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 18:02

Afgelopen woensdag was mijn Gomera in de helft van haar dracht!!!! OK dan!
Daarom, nog eens een foto van haar "buikje"...

Afbeelding

Onderaan haar buik (naar de uier toe) heeft ze een beetje een bobbel (op de foto is dat ook te zien). Is dat normaal? Heeft een van jullie merries dat ook? Of is die van mij weer een geval apart? Verward

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 18:38

Wat leuk zeg al die dikke buikjes! Saké is denk ik een beetje te vergelijken met het paardje van Odess, zal binnenkort ook weer eens wat foto's maken. Ze is in Januari 7 maand.

louskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 19:24

Odess schreef:
Maar weer even een picture plaatsen. Cheese! Madame is bijna 31 weken heen, 7 maanden dus. Ze draagt echt in een een punt, en helemaal niet in de breedte!

Dit was ze vanochtend:
[image]

En even ter vergelijking, dit was ze met 6 maanden! Wow!
[image]

Louskeh, hoe ver is Shayenne heen?

je ziet t al wel goed.. Mooi paardje trouwens OK dan!
Hoever shayenne is weet ik niet... Clown
ik heb geen dekbewijs en heb haar drachtig gekocht... DUss afwachten.. Lachen

Roosje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 20:17

Wat ontzettend veel dikke buiken zeg!

Ik kan niet wachten om de foto's van Galant er op te zetten.
Heb vandaag mijn nieuwe camera ontvangen dus die ga ik morgen direct even testen.
Heb nog helemaal geen foto's kunnen maken van haar dikke buik (camera al een paar maanden kapot), terwijl ik toch eigenlijk van plan was elke maand er een te nemen (dan kan je het zien groeien).

Maar vanaf nu dus elke week foto's!!!!!!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 20:26

WWWWWWWOOOOOOWWWWWWWW!!!!!!! Tong uitsteken
Die buiken worden echt met de week dikker!!!
En gomera mag wel op wieletjes aan het eind geloof ik! *LOL*
Odess begint ook al mooi te groeien, ze draagt het mooi vind ik. Het is wel wat meer gezakt of niet? (=hengst:P)

Ik hoop niet dat jullie fabeltje uitkomt trouwens!! Gaaaap)
Vreya's buik wordt namelijk steeds lager en puntiger!! Ik wil een merrie!! Tong uitsteken

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 20:28

bubbels schreef:
Oh oh, al vrij snel in de dracht begon Pride OPZIJ te groeien. Betekend dat een merrie? Zie anders de foto één pagina terug.

Ze draagt het wel hoog, hoort bij een merrieveulen. Maar dit komt lang niet altijd uit hoor!! Je hoeft geen merrie te verwachten aangezien haar buik! Zou ook niet leuk zijn als je altijd al weet wat het word!