Haaa eindelijk weer een beetje spanning, ik blijf absoluut gewoon zitten nu tot het er is, geloof ik...
Hoe hebben jullie dat eigelijk als ik wil kijken naar nieuwe berichten floept het schermpje met de cam weg !!!! Heeft iemand een tip
Zeg dat nou niet... Als Roxy dat leest (je weet het maar nooit met die online merrie...) dan duurt het nog een dag langer
Topcob schreef:Haaa eindelijk weer een beetje spanning, ik blijf absoluut gewoon zitten nu tot het er is, geloof ik...Dat kost je waarschijnlijk je nachtrust !!!
Ze is in ieder geval wel al een heel tijdje onrustig en heeft ontelbare rondjes gelopen.Hopenlijk is dat een goed teken en duurt het niet lang meer.
Topcob schreef:Neeeeeee, ze gaat het nu doen, toch? Het is pas half 11. HahahaHet is en blijft een merrie he ik zou me maar klaar maken!!!!
MarijeR schreef:Volgens Lanette (zit bij Susan en Bill daar) heeft de merrie al weeën...Kijk dat is wat we horen willen en nu maar door, kan Top cop ook vroeg naar bed
ThePast03 schreef:Hoe lang kan het maximaal ongeveer duren als een merrie al weeen heeft Marije?Bij mijn merries duurt het dan nog maximaal een half uurtje Maar in Amerika hebben merries regelmatig een paar dagen weeën
ThePast03 schreef:Laten we dan maar hopen dat Roxy Hollandse weeen heeft en geen Amerikaanse Hihihi, maar weet je nog hoe snel het met Copper ging?Binnen een half uur toen ik jou belde en vlak daarvoor was er nog niets te zien...
ThePast03 schreef:Laten we dan maar hopen dat Roxy Hollandse weeen heeft en geen Amerikaanse Dat hoop ik ook
ThePast03 schreef:Laten we dan maar hopen dat Roxy Hollandse weeen heeft en geen Amerikaanse Mijn gedachte Ha ha