Caresse07 schreef:Mooie combi YildizArabs, ben benieuwd wat voor moois daaruit gaat komen.
Dank je wel! Ik hoop een merrietje. Na zoveel jaren enkel hengsten te hebben gefokt vind ik het wel weer es tijd.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
EllyC schreef:Het lastige is dat al die informatie heel slecht te vinden is.
Bij de meeste hengsten (ponies) kun je geen eens bewegende beelden vinden. Ik had op een gegeven ogenblik een connemara op het oog en via via met veel moeite aan bewegende beelden gekomen.
Bij schimmels lijkt me wat meer kleerinfo ook wel fijn.
Yvk schreef:Ik baal even... Het ei was weg.![]()
Ik weet het, het is nog vroeg. En ik vind eigenlijk qua timing de volgende cyclus ook beter, maar toch..
Ik baal enorm! Dierenartsen baalde allebei net zo. Dit gaat volgende keer niet meer gebeuren.
Maar goed, op naar de volgende cyclus. Nu weten we ongeveer hoe hij loopt als ze hengstig is.
Cioccolato schreef:Ik vind het gewoon een leuke sympathieke hengst. Hij is goed gekeurd dus neem aan dan gezond. Dat zie ik liever dan het vermeerderen met niet goed gekeurde hengsten.
Mijn voorkeur heeft de hengst niet, afraden zou ik hem ook niet maar aanraden ook niet
Ik raad kwaliteit aan boven kleur. Zijn ze even goed, dan is het mooi meegenomen.
Zo hoef ik geen schimmel te kiezen want er zijn zat even goede bruine en vos kleurige.
Maar als een schimmel me dusdanig aanspreekt en makkelijk is om aan sperma te komen kies ik m ook gerust.
Cynthia82 schreef:Yvk schreef:Ik baal even... Het ei was weg.![]()
Ik weet het, het is nog vroeg. En ik vind eigenlijk qua timing de volgende cyclus ook beter, maar toch..
Ik baal enorm! Dierenartsen baalde allebei net zo. Dit gaat volgende keer niet meer gebeuren.
Maar goed, op naar de volgende cyclus. Nu weten we ongeveer hoe hij loopt als ze hengstig is.
Ik hoop dat je niet hoeft te betalen voor deze scan? Dat zou wel zo netjes zijn van ze