En weer wakker... Nog geen veulie? Wat zonde dan, ik had gewoon kunnnen gaan slapen gister, en had zelfs de wekker niet hoeven zetten dan
Haha,ik werd af en toe wakker en was in staat naar beneden te gaan.Heb ik niet gedaan.Maar ik was wel erg nieuwsgierig!!!!
Guinevere, in welke state woon je? Is er een groot tijdsverschil tussen jullie en WI (Wisconsin ??) waar Frosty staat ??*Marije, krijg het pop-up schermpje niet geopend !!Zo, heb net even broodjes gehaald (en er eentje gemaakt ) en een kop thee gezet; ik ben klaar voor de volgende ronde !
MarijeR schreef:http://b4.boards2go.com/boards/board.cgi?user=kbhilltopNU een merrie aan het veulenen!AAAAH niet nog een!
ponyzotje schreef:rechtstaand? of zit ik op de verkeerde cam? please give me the link!!!!overigens: bericht 3000!idd waar ik kijk staat ie!
Marinke"][quote="ponyzotje schreef:rechtstaand? of zit ik op de verkeerde cam? please give me the link!!!!overigens: bericht 3000!idd waar ik kijk staat ie![/quote]maar ik weet niet of ik goed zit