Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik heb zelf geen vervoer en de hengst is uit logeren... Bovendien kwam het nogal onverwacht (aangezien ze 6 mei nog gedekt is) dus ik had er ook nog niet over nagedacht...
)

Lovelyn schreef:Ik weet dat er veel mensen geen fan van mijn keuze zullen zijn, maar dat waren ook veel mensen niet bij mijn vorige keuze (dbt 2015 Kodaco) en dat is een prachtig veulen geweest.
Ik hoop dat ze dus eind mei nog gedekt kan worden en dan gaan we weer uit kijken naar volgend jaar!

)
Geen van allen worden gedekt, maar wel een vreselijke marteling voor mijn jaarling hengstje. Zijn vriendinnetje (mijn jaarling) is wel duidelijk hengstig al heeft hij totaal geen interesse in haar, wel in de 2 oudere dames (2jarige & 20+). Dus heb mijn jaarling op de grote volle weide staan, en hem erlangs. Op af en toe wat gehinnik naar elkaar, wat plassen en klaar staan van de merrie en een flemende hengst is het rustig. Maar Ojee als ik die 2jarige bij de jaarling zet. Wat een gegil van beide kanten! Hengstje zou door de draad vliegen.