Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Woogy schreef:heb weer een mooi kakje gevonden dus jeej
Tinniie schreef:Cynthia, dat weet ik niet, maar oudere merries (en maiden merries) zouden blijkbaar wel meer kans geven op een merrie veulen. (Dus hier merrieveulen voor Crome & Cheyenne en Jade krijgt dan een hengstje?)
Ook vooral het moment dat ze zijn uitgerekend geeft verschil in draagtijd. Vroeg/laat op het jaar.
http://www.horses24.be/2015/10/11/veel-meer-factoren-dan-eerst-werd-gedacht-hebben-invloed-op-geslacht-van-veulen-en-duur-van-dracht/
CubaLibre schreef:Ik weet ook wel dat d'r uier nog voller kan maar dat kan ze ook net voor ze bevalt doen
Staar me dus niet blind op alleen d'r uier... hou die in de gaten maar de andere tekenen zijn er ook al en daarde hou ik d'r nu dus wel goed in de gaten
Tinniie schreef:Cynthia, dat weet ik niet, maar oudere merries (en maiden merries) zouden blijkbaar wel meer kans geven op een merrie veulen. (Dus hier merrieveulen voor Crome & Cheyenne en Jade krijgt dan een hengstje?)
Ook vooral het moment dat ze zijn uitgerekend geeft verschil in draagtijd. Vroeg/laat op het jaar.
http://www.horses24.be/2015/10/11/veel-meer-factoren-dan-eerst-werd-gedacht-hebben-invloed-op-geslacht-van-veulen-en-duur-van-dracht/
Geaa schreef:Ceasar: je merrie draagt al een behoorlijk buikje met zich mee! Heb je een eigen hengst waarmee je dekt?
pretty schreef:skaay 320 dagen! Fijn! Nog geen aanstalten dus? Vult ze anders wel goed?
Cesaer mooie deal zo,wordt druk volgend jaar!
Inowa haar buik lijkt inderdaad flink veranderd op de foto's.
Crines dat zal wel dat je ongeduldig bent! Fijn om eens te praten met een mede-lotgenoot.
Ik ben benieuwd naar de foto!
Cemlys knapperdje hoor. Zou hij al weten dat hij straks mag dekken?![]()
Justlizz euhm 15% ? Dan heb ik heel vervelende merries hier denk ik.![]()
![]()
Zelfs mét slaapstand op presteren er meerdere mij vaak uit bed te bellen,daarom ben ik zo blij dat ik eindelijk camera's heb!
Ik moet wel zeggen,mijn grote merrie liet hem zelden afgaan en vorig jaar viel het ook zeer goed mee bij 3 merrie's. (met slaapstand dan)
Maar sowiezo is het heel fijn dat je er één hebt! Als je daar slaapt is het ook extra handig.
De uier van Karin vandaag,achter begint ook wat te vullen nu maar er moet nog heel wat bij.
Haar buik leek weer meer gezakt.
[ [url=m/9uKCFF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/g1r58l.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FPrboz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nikita is nog niet spannend qua uier. Hier met Ella.
[ [url=m/Fr2VQ8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Woogy schreef:Gauw die wei uitmesten en bij de veearts navragen hoe je wormen uit de wei moet krijgen(dat weet ik namelijk niet, heb allemaal paarden die niet tegen gras kunnen hahaha!)