Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
StalMelyn schreef:Ik ben heel heel heel blij dat het tot nu toe goed gaat met Pleun. Zelf houd ik me maar voor dat het veulen toch wat mankeerde en de natuur het zo zelf heeft opgelost. Of het zo is komen we niet te weten maar zo voelt het voor mezelf wel beter.
Ik blijf nog wel stilletjes volgen voor jullie knappe veulens hoor!
Muronia schreef:StalMelyn wat lees ik nu toch, wat vreselijk. Heel veel sterkte, dat is echt een nachtmerrie. Ik heb het helaas ook al meegemaakt..![]()
Ik betwijfel of wij wel een veulen gaan krijgen. 336 dagen drachtig en 0,0 uier. Ik kijk het nog een week of 2 aan, maar ik zie het redelijk somber in zo.
StalMelyn schreef:Ik ben heel heel heel blij dat het tot nu toe goed gaat met Pleun. Zelf houd ik me maar voor dat het veulen toch wat mankeerde en de natuur het zo zelf heeft opgelost. Of het zo is komen we niet te weten maar zo voelt het voor mezelf wel beter.
Muronia schreef:Ik vind dat zooo lastig te zien bij haar. Ze heeft de hele winter een deken op gehad dus ik kijk pas sinds kort bewust er naar. Ik denk soms wat te zien, maar zeker weten..? En voelen onder haar buik is niet echt een optie, het is nogal een tante..
Dit is haar nu in stal. Ik vind het toch wel een typische buik, maar waarom nu nog steeds niks geen uier?
[ [url=m/iqTgJY.png]Afbeelding[/url] ]
Muronia schreef:Ja dit is vandaag:
[ [url=m/6Rxmtr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WSr5pJ.jpg]Afbeelding[/url] ]