Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ThePast03 schreef:Wat ik me nu serieus afvraag is waarom mensen die hier al niet meer aanwezig waren en blijkbaar ergens in een eigen topic praten over de merrie's hier nu zo moeilijk komen doen over het feit dat wij offtopic gaan?
Blijkbaar heeft het merendeel hier het prima naar zijn zin op de manier zoals het zo gaat en de anderen het prima naar hun zin op hun forum?
Kunnen we dat niet gewoon zo laten want dit slaat echt helemaal nergens op.
Dana01 schreef:ThePast03 schreef:Wat ik me nu serieus afvraag is waarom mensen die hier al niet meer aanwezig waren en blijkbaar ergens in een eigen topic praten over de merrie's hier nu zo moeilijk komen doen over het feit dat wij offtopic gaan?
Blijkbaar heeft het merendeel hier het prima naar zijn zin op de manier zoals het zo gaat en de anderen het prima naar hun zin op hun forum?
op welke mensen doel je ThePast03? want ik ben niet weggeweest hoor?
en ik ben er ook niet weer over begonnen, en ik ben ook niet degene geweest die teksten van het andere forum kopieert en via pb verstuurd om onrust te zaaien?
MarijeR schreef:Oh dus gewoon liever veilig anoniem en achter de rug van de eigenaren om
Eigenaren die niet alleen heel open zijn over wie ze zijn maar zelfs iedereen mee laten kijken in hun stallen voor wie dat wil.
En daarom blijkbaar vragen om negatief commentaar of erger...
ThePast03 schreef:Wat ik me nu serieus afvraag is waarom mensen die hier al niet meer aanwezig waren en blijkbaar ergens in een eigen topic praten over de merrie's hier nu zo moeilijk komen doen over het feit dat wij offtopic gaan?
Dana01 schreef:ik zeg nergens dat ik ThePast03 daar de schuld van geef vrouwke....
Nicole288 schreef:Is het te proberen tot een oplossing te komen waar iedereen tevreden mee is? Dit kan toch niet de bedoeling zijn dat er blijkbaar twee kampen zijn nu en dat er daarom mensen wegblijven?
(hoewel het er nu op lijkt dat er dingen onderling scheef zitten waardoor gezellig samen kletsen ook even niet aan de orde zou zijn in een kletstopic?)
Stephany schreef:Dana01 schreef:ik zeg nergens dat ik ThePast03 daar de schuld van geef vrouwke....
Maar je verwijst wel naar haar toch?? Ook al zeg je de naam niet letterlijk...
Is dit allemaal geen oorzaak en gevolg?? Ik wil mijn mening hier ook over geven en ben even aan het bedenken hoe ik dit op een korte maar krachtige manier weer kan geven, ik heb eigenlijk wel behoefte aan openheid, want wie bedoel je dan wel?????
vrouwke schreef:even een vraagje:
zijn er mensen die problemen hebben dat wij meekijken en hier praten, en vragen stellen over de bevalling?
ik heb uit vertrouwde bronnen, dat hier een paar mensen zijn die als het veulen geboren is(die heeft ook een cam hier hebben) ermee stoppen omdat
wij hier ook op zitten en mee kijken en vragen stellen, die hebben een aparte forum geopend.
dus als problemen zijn zeg maar.
ik wil alleen nog zeggen, ik heb hier een hoop geleerd, en mensen bedankt die als ik een vraag had, mij antwoord gaven.
adnariM schreef:ThePast03: Toen kon het, omdat we toen met zo'n klein groepje waren. Het waren geen 15 pagina's op 1 dag zonder dat er bijvoorbeel een veulen geboren was. Toen het hier drukker werd, zijn we expres het andere topic begonnen, om dit soort problemen te voorkomen.
Nicole288: Updates/Spannende merrie's en de bevalling zelf (niet 10x herhaald).