En veulens komen bijna nooit op de uitgerekende datum

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tinne schreef:Vrijalover, ik weet waar je doorheen gaat... ik voel het ook nog steeds niet...
En bij mij zal dat nog wel even duren ook.
Volgens mij als er al een aantal een veulen rond hebben lopen, voel ik het veulen in de buikAch ja, verschil moet er zijn he?
Mac schreef:Hare Majesteit Met De Zere Voeten krijgt dus een schimmelhengst ... ik denk dat het best wel eens een bruine zou kunnen worden! Nergens op gebaseerd verder hoor
PhiaBink schreef:Hare Majesteitis weer de oude!!
Beton is nog wel wat hard.
Wij doen elke dag "de bruine hengstveulen dans". Dat is een oud dansjeuit begin 1780 van de Binkie indianenstam uit Muscledyk. ALs je het goed onder de knie heb, dan komt het uit. Ga je iets uit het tempo of 1 pasje verkeerd doet, dan krijg je wat je niet wilt.
vrijalover schreef:Jij zit nog maar op 3 maand of niet? Dat is helemaal nog lang wachten!
Ik zit alweer iets verder dan ik dachtIk dacht begin mei maar het is al eind april
![]()
Scheelt altijd wat he!
Tinne schreef:Nee nee! Zaterdag zitten we op 4 maanden!!
Scheelt toch weer een maand![]()
Als Ivanka 320 dagen draagt, kan ze al eind juni bevallen! Klinkt ook al een heel stuk eerder dan half juli. (daarentegen zou ze ook in augustus kunnen bevallen als het een beetje tegen zit...
)
MarijeR schreef:Wanneer is dat 'ongelukje' dan gebeurd? Of heeft Myrddin een tijd bij de hengst gestaan?
En veulens komen bijna nooit op de uitgerekende datum