Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
Ze wordt normaliter heel makkelijk drachtig. Vorige keren ook van 1 inseminatie in 1 cyclus. Maar met Perry wil gewoon niet. Nu 5 cyclussen geprobeerd (natuurlijk, vers, onverdund).Muronia schreef:Nou dat vind ik een leuk idee Dennenboom.. als je dan toch een kleurtje wilt en geen bonte, dan White Dream. Daar was van de week toch ook een hele leuke uit gekomen in combi met een fries?
. Ik zit al jaren op een zwarte te wachten joh
Cioccolato schreef:Hmm. Kan daar niet verder in helpen want dat is mijn type fokken niet. Als je naar cremello wil kun je ook nog Krem of die ander van hun gebruiken. Ook vaker gebruikt met Fries en al wat meer van bekend.
Of de Fries verkopen en in wat anders gaan fokken als t je een mwah gevoel geeft.
Heeft zilver even rust. Volgend naar komt er ook een andere homozygoot champagne beschikbaar (mits goedgekeurd). Daar neig ik nu meer naar
Woe / do scannen.
(op Bokt was ook ooit eentje actief, Wonderboy dacht ik... hier iig een foto)
). En Eli woedend, Sterre woedend, Roos nog haar schaapachtige zelf, Chablis gilletje en verliefd in neusje bijten etc, maar niet plassen.
maar liever het zeker dan het onzekere