Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Knolselder schreef:Wat wordt er gewoonlijk gedaan met pleegmoeder? Merrie naar het veulen of veulen naar de merrie?
Want heb iemand en die wil dan de merrie naar daar, maar dat zie ik eigenlijk allemaal niet zitten. Merrie staat ook op de planning dit jaar voor dekken en dat wordt wel een heel gedoe. Ik zou me inbeelden dat een gestreste merrie van al dat transport minder makkelijk gaat accepteren?
Knolselder schreef:Wat wordt er gewoonlijk gedaan met pleegmoeder? Merrie naar het veulen of veulen naar de merrie?
Want heb iemand en die wil dan de merrie naar daar, maar dat zie ik eigenlijk allemaal niet zitten. Merrie staat ook op de planning dit jaar voor dekken en dat wordt wel een heel gedoe. Ik zou me inbeelden dat een gestreste merrie van al dat transport minder makkelijk gaat accepteren?
superpony schreef:Bij die pleegmerrie stal, worden ze volgens mij daar gekoppeld en bij een goede match mag je daarna het stel samen mee naar huis nemen.
Knolselder schreef:superpony schreef:Bij die pleegmerrie stal, worden ze volgens mij daar gekoppeld en bij een goede match mag je daarna het stel samen mee naar huis nemen.
Inderdaad, dus het veulen wordt ook daar eerst naar de merrie gebracht om te koppelen op locatie van de merrie. Dat zal ook wel zijn redenen hebben denk ik.