Ze heb alle tekenen dat ze kan bevallen alleen die uiers kunnen dikker en daar zie ik nog niks aan zijn wel al wat vol gelopen ..maar dat is het dan ook wel ..

dit zijn der uiers van vandaag

en deze 4 dagen geleden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

of ze moet erg over tijd gaan dragen..

ik heb luna al 2 maanden niet meer zien draven! van amper kunnen stappen ging ze zelfzeker in draf door de weide.
Mijn kleine sterke vechtertje 

.

en dan die pretkop van fiore erachter whahaha, dat voorspelde al weinig goeds.
). We hebben hem donderdagavond gewassen en dan over een paar weken nog een keer. Zn tanden weer bijgewerkt. Door de doppen die eraf gehaald zijn had hij natuurlijk nog flinke gaten in zn tandenrij, nieuwe tanden komen eraan maar heeft tijd nodig. Hij heeft nu geprobeerd alles zo gelijk mogelijk te vijlen en eten gaat alweer beter. De grasmix eet hij zowiezo goed. Daar krijgt hij echt een 60l ton bijna vol van per voer beurt. Hij is wel al een stuk aangekomen, ziet er gelukkig een stuk beter uit. Vandaag komt er ook nog lucerne wat ik ga mengen onder de grasmix. Lekker opbouwen nu.

Mooi rond!
.

Ik heb er nog ergens eentje liggen met een veulentje. Zal eens zoeken, want zou wel passend zijn 
Verder ook een leuk rendier gezien
Er zit bij ons in ieder geval ook een stijgende lijn in
En die buik
In een week tijd is ze enorm verzwaard. Het was gisteren al te donker om haar nog op de foto te krijgen, maar ik heb een foto besteld van vandaag, dus dan kan ik jullie ook eens laten meegenieten van m'n dikkie
Door zaterdag al die mooie paarden te zien (was nacht van het barokke paard met heel veel knappe PRE's ) ben ik nog ongeduldiger geworden

Nu moet alleen Neblima nog en dan is huisjeboompjebeesje beetje compleet! Heb nog wel leuke foto, zal deze even opzoeken!Woogy schreef:We hebben een ventje! z'n pootjes lagen gekruist of wat ook. Ze hebben hem recht gefrommeld en op (juiste beoordeling van de veearts) ging mama de rest zelf kunnen. Ik ben blij.
Hij lijkt bruin met drie witte sokjes.
KoudbloedKim schreef:Wij zijn vooral in het echt gaan kijken bij hengsten.
Ook een aantal die op foto's juist prachtig en correct leken en in het echt wel prachtig waren, maar niet correct.
Ik zie liever een hengst (paard) op de foto zoals die daadwerkelijk is dan met allerlei trucage waardoor hij bijv. geschikter kan lijken voor je merrie dan hij daadwerkelijk is.
Dat had ons een aantal uren in de auto gescheeld.

Neonlight schreef:Patrick, dat kan goed de "10 dagen" draai zijn. Neon had vorig jaar ook koliek (koningsdag, ze wist me nog lekker extra op kosten te jagen). Uiteindelijk was dat dus 10 dagen voor ze beviel. Veulen lag op de darmen.