Dat zijn mooie betichten en ook heel erg verdient. Jij en Opium maar ook haar mamma hebben nooit opgegeven. En nu kan het grote genieten beginnen. Wel af en toe een filmpje plaatsen hoor. Want wij hier zijn allemaal verslaafd aan Opium.
En idd ben ik ook benieuwd wat de DA vonden van dit wondertje.
super zeg, dat alles nu helemaal goed is! Heb echt respect voor jullie dat je deze knappe kleine meid hier doorheen hebt kunnen helpen!! Super veel plezier en geluk met haar in de toekomst!
mariek123
Geplaatst: 04-07-14 18:53
Ik hoop heel erg dat hij het red sterkte!!!!
Artocreas
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.
euh... lezen??? Zou kunnen helpen bij het produceren van een klein blundertje
Goof
Geplaatst: 04-07-14 19:16
Evikes schreef:
Opium is officieel genezen verklaard!!
Wat fantastisch!!! Ik heb je topic helemaal bijgehouden, zag het somber in, maar wat een vechter zeg. Ik hoop dat je nog heel lang Opium mag genieten
geerke
Geplaatst: 04-07-14 20:27
pmagnetiseur schreef:
Hoi Evi,
fijn dat het goed gaat; ben er blij om!
wat fijn dat jij geholpen hebt!
pien_2010
Geplaatst: 04-07-14 20:29
geerke schreef:
pmagnetiseur schreef:
Hoi Evi,
fijn dat het goed gaat; ben er blij om!
wat fijn dat jij geholpen hebt!
Yep knap gedaan!
Wieke
Geplaatst: 04-07-14 21:38
Ik kom toch even uit de leeshoek.
TS wat ontzettend dapper dat je zoveel hebt gedaan voor je veulen, ik weet zeker dat veel mensen niet zo lang hadden doorgezet of niet eens waren begonnen aan een onbekende weg! Echt heel veel respect!
Zo super om te lezen dat Opium helemaal genezen is! Ik wens jullie heel veel plezier
Alle lof voor jou TS, want had je opgegeven, dan was er geen opium meer. Nu lekker gaan genieten en hopelijk komen er nog veel leuke topics voorbij over haar