Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
set_elkol schreef:Goed nieuws van Tjinta, leuk!(leuk trouwens dat jij Leonie en de hengst kent, iemand in het topic die weet wie Sam is
)
AZ fijn dat het ei weg washet is je nu intussen na alles echt gegund om de dames gezond en wel drachtig te hebben.
Annika lastig is dat, en merrie die zo gestresst raakt van scannen. Ik kan me voorstellen dat je het dan geen tweede keer doet, gelukkig toont ze duidelijk drachtig. Hoe lang is ze nu drachtig?
Prince schreef:Net terug van vakantie. Zazou is vandaag gescand en DRACHTIG. Ben helemaal blij.
Laten jullie je merrie na de eerste keer nog meer keren scannen, ook als er geen rare dingen gebeuren (zoals tekenen van hengstigheid) ?
Woogy: leuke foto! Precies dezelfde uitstraling haha.
thea1978 schreef:De dames houden het wel spannen zeg. Hoop echt dat het positief uitpakt voor iedereen die nog in onzekerheid zit.
Ik ben ook nog aan het twijfelen of ik nog een keer laat scannen. Chinoeck vind het ook allemaal niet zo heel erg geweldig, mede doordat ze al stress heeft door het trailerladen. En voor mij is het overduidelijk dat ze drachtig is. ze is een stuk relaxter. Hahaha. Ik heb alleen begrepen dat je met ki een verhoogde kans op tweeling dracht hebt en dat dat de reden is om te scannen bij 6 weken.
Pletje123 schreef:thea1978 schreef:De dames houden het wel spannen zeg. Hoop echt dat het positief uitpakt voor iedereen die nog in onzekerheid zit.
Ik ben ook nog aan het twijfelen of ik nog een keer laat scannen. Chinoeck vind het ook allemaal niet zo heel erg geweldig, mede doordat ze al stress heeft door het trailerladen. En voor mij is het overduidelijk dat ze drachtig is. ze is een stuk relaxter. Hahaha. Ik heb alleen begrepen dat je met ki een verhoogde kans op tweeling dracht hebt en dat dat de reden is om te scannen bij 6 weken.
Dan had je merrie een dubbele eisprong moeten hebben. Waarom zou KI de kans op een tweeling vergroten? Lijkt mij eenbroodje aap verhaal. Met 18 dagen zien ze een tweeling ook zitten trouwens.
thea1978 schreef:De dames houden het wel spannen zeg. Hoop echt dat het positief uitpakt voor iedereen die nog in onzekerheid zit.