Ja echt, in en intriest. Als je dat topic op MS leest dan gaan de haren je iedere keer overend staan, het houd gewoon niet op met alle pech en verdriet daar. bah.
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jolandje schreef:ik denk dat ik de andere merries in dit geval naar de kliniek zou brengen voor 24 uurs bewaking , ik zou niet nog zo'n tegenslag kunnen hebben denk ik, maar ik vind het echt heel erg triest voor hun, je left er een jaar naartoe , bent vol blijde verwachting en dan gaat het allemaal mis.
joyce , mijn Glowy geeft alle tekenen al een aantal dagen, volle uier, slappe banden, iets openstaande kling, wat moet er nog meer? wachten wachten..
 kaching! van haarzelf nog 4 merrie's te gaan, van haar dochter (waarmee ze 't zo ongeveer samen runt, en die daar staan om te bevallen) zijn 't er nog 6 te gaan. Gaat wel erg kostbaar worden 
 Maar snap je redenatie. Zou ook absoluut geen zin meer hebben in het hele verdere veulenseizoen.... dan maak je je toch wel héeeeel erg zorgen constant.
  heb je haar ook op (privé)cam?