Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Diane_Basje schreef:Misschien stomme vraag, maar weet iemand of die rekenmodules (voor uitrekenen datum geboorte) rekening houden met het schrikkeljaar volgend jaar? En of 24 april idd 340 dagen na 20 mei is? Want ik zie bijv. Hierboven bij JastieHorse dat vMarit ook op 52 dagen zit, maar 3 dagen later uitgerekend is?
Diane_Basje schreef:JastieHorse schreef:Gefeliciteerd voor iedereen met een drachtige merrie!
Marit is ondertussen alweer 52 dagen, gaat hard! Over 40 dagen weer een scan laten maken.
Heb even in je profiel gespiekt, wat een prachtige haf heb je en wat een geweldige hengst waar ze drachtig van is.
Sammyoo schreef:Al Zawraa, ik hoop dat je merrie drachtig is. Waarom denk je van niet? Staat de hengst in Merelbeke ter dekking?
AGarcia schreef:Wij krijgen waarschijnlijk een koniginnedag veulen
Neonlight schreef:AGarcia schreef:Wij krijgen waarschijnlijk een koniginnedag veulen
Denk je? Je telt nu 11 maanden, en gezien de monsterdracht van afgelopen jaar denk ik dat je wel ruimer kunt tellen.![]()
Zelf tel ik altijd 340 dagen (al 5 dagen meer) en ik weet dat ze daar nog een paar dagen overheen gaat, gezien de eerdere drachten.