Hier een stille meelezer/kijker. Ze staat hier al dagen open, en ben heel erg benieuwd naar der veulen. Het mag nu eindelijk wel eens een keer goed gaan!!
[zelfs mijn vriend spiekt af en toe mee, en komt dan telkens beneden vertellen dat er nog niks is gebeurt ]
Ik hoop dat ik der bevalling kan zien, en niet dat ik dan net even niet aan het kijken ben. Dus Aranka, je moet gewoon op een keurig tijdstip bevallen zodat alle bokkers die al die tijd aan het waken zijn het kunnen zien
BaileyMix
Geplaatst: 08-03-11 22:23
Haha wat een leuke papa Daar komt vast een hele mooie, lichte kleur uit...Enig idee welke kleur precies?
SayaJones
Geplaatst: 08-03-11 22:25
Jeutje, ik schrok zeg, toen ik het topic opende; 10 bladzijdes verder! 'het veulen zal toch niet geboren zijn zonder mij???? ' maar nee, gelukkig niet, meer dan 3 kwart ging over taartjes en cupcakes
Papa is écht heeul mooi!! & ik vind mama ook nog steeds geweldig!!!
Ik heb ook wel eens meegemaakt dat de uier pas echt vol ging lopen toen het veulen geboren was
Edit; Ze krijgt nou wel een heel erge puntbuik hoor! Het lijkt ook of het veulen weer wat naar achter is gegaan
Hey joh, dr moeten een paar mensen stoppen met kijken, hij haperd steeds te veel Aranka-fans
sandra3235
Geplaatst: 08-03-11 22:30
Als Bon nu ook eens zo loopt op de keuring,..dan gaat hij echt scoren!!! Lekker ding die halfbroer van onze meiden
Ik vind de wakers hier echt hartverwarmend,je boft maar Mel
Maar wat ben ik blij dat babe nog goed zo bij Aranka blijft te zitten,..hoe ongeduldig er toch op de babe gewacht wordt,het is gewoon een super goed teken Ben wel erg benieuwd,.....
Astrid_Brann
Geplaatst: 08-03-11 22:31
Hahah, ik ook Tietenupdate is wel weer nodig
_R_G_
Geplaatst: 08-03-11 22:31
Wat een prachtige paps en mams!! Ik ga dit topic zeker volgen