Laten we het hopen! Gewoon weer een hele veulenboom hier
marrlinde
Geplaatst: 16-04-10 17:29
hiboune schreef:
Jullie zijn kanjers! Zit wel te janken nu Maar t is een enorme steun dit..
beter dan dat je het inhoud, het lucht altijd op!
Bimmetje
Geplaatst: 16-04-10 17:55
Ik heb ook twijfels. Wilma is ook de 19e uitgeteld. ik denk dat ze dit weekend zal bevallen, maar twijfel ook weer van OF NIET! haha, tja het blijft toch afwachten he.
GEFELICITEERD MET DE VEULENS!!!! zag een paar mooien langskomen
winoa haar uier ietsje voller PEPPER OOK UIER!!!
vanavond foto,s....moet nu gaan eten en douchen want heb jubilaris feestje van collega
eldango
Geplaatst: 16-04-10 18:10
Hiboune heel veel sterkte! Krop het vooral niet op! Dit versje helpt je misschien!
Er komt een moment in je leven, dat je je realiseert:
Wie belangrijk is........ wie nooit belangrijk was, wie niet meer belangrijk is........ en wie altijd belangrijk zal blijven. Dus, maak je geen zorgen over mensen uit je verleden, er is een reden dat ze het niet gered hebben in jouw toekomst.
Hiboune, als jij hier je verhaal kwijt wil kan dat altijd
sassefras wat een leuk meisje! hoe heet ze?
Bimmetje, is wilma de 19e uitgeteld? en dat is 340 dagen na de laatste dekking? ze is toch 'maar' 2 dagen ofzo verder als ivy? en ivy is de 26ste uitgeteld...
Ik heb weer ivy foto's. 330 dagen vandaag dus toch een soort van mijlpaal?
IvysToeter
Geplaatst: 16-04-10 18:20
uier.. hing weer iets aan?? (is niet echt duidelijk te zien op de foto) lekker flubbertietjes haha
buikkie
kling
en toen gaf ze een gaap serenade weg
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 16-04-10 18:21
Hangt wat aan de uier, maar dat is wel een uiertje die je met een vergrootglas moet gaan zoeken zeg. Kling begint wel al mooi te vormen.
Hiboune, je was in ieder geval al mooi op tijd van hem af voor hij je nog meer kon bedonderen.
zo meld mij ook even! wie hebben er allemaal waken voor van8 op deplanning staan. Mijn merrie heeft het echt zwaar nu hoop voor haar dat het niet meer te lang gaat duren. Wat wil je met zo buik zijn zelfs mensen die vragen of er een tweeling inzit nou hoop het niet
Hier weer iets verandering zal vanavond weer eens wat foto's plaatsen ben wel benieuwd naar jullie mening.
Verder heb ik niet heel veel tijd om mee te schrijven, lees wel trouw mee. Maar zit volgende week met een toetsweek dus leren leren leren en dan elke nacht je bed een aantal keer uit dus dat breekt je aardig op.
ik meld me hier ook maar weer eens.. vorige topic ook wel meegedaan, maar gaat zo snel dus ik stap nu maar weer in..
onze merrie begint ook steeds meer vaart te maken. Uier begint zich te vormen, banden worden slapper en de buik verplaatst zich wat naar achteren... Dan neemt de spanning nu toch wel iets toe volgende week zijn we weekje weg helaas, dus hopelijk stelt ze het nog even uit... maar anders ook niet echt, scheelt ons slapeloze nachten
Hangt wat aan de uier, maar dat is wel een uiertje die je met een vergrootglas moet gaan zoeken zeg. Kling begint wel al mooi te vormen.
maar wat hangt er aan haar uier? en waarom hangt het daar als het uier zo klein is?
uier is wel groter geweest al, maar waarom het dan nu ineens zo klein is? (al is ie in het echt ietsjes groter, dit is een hele beroerde foto) zitten wel een soort van harde schijven in, maar dat kun je niet zien op de foto