Wow Paulien wat een uier al! Nee die zie ik ook niet zo lang meer dragen!
Daphnejumper nee dit zijn fotos van de hengstenkeuring,toen was ie 2.5 jaar. Hij was net 3 toen hij begon aan zijn eerste dekjaar. Zo gaat dit overigens met de meeste Belgische dekhengsten.
Ïk weet nog steeds niet of de mijne nou op pc kan Maar merkte dat ik de camera echt met de antenne het liefst in de openlucht moet hangen anders geen bereik.. Hangt nu onder de luifel en heb 20 m verderop met 1 muur goed bereik.. Ben benieuwd wat ie op 75 m doet..
Mijn ervaring is dat Elro draadloos niet je van he tis, wij hebben dus gewoon een bekabelde gekocht na de draadloze te hebben uitgeprobeerd (25 meter tussen stal en huis, stal is van staal, hadden geen beeld) en deze doet het prima. Voor relatief weinig geld heb je de luxe vanuit bed te kunnen waken.
@ vanessakusje als je meer foto,s van Voice wilt stuur ff pbtje. Ik heb zat mooie erbij zitten van hem,,
lindalieneke
Geplaatst: 01-02-10 21:58
Hoe hoog moet zo'n camera boven een stal hangen om je hele stal te kunnen zien??? Of ligt dat ook weer aan wat voor soort camera je hebt? Ik wil ook een camera gaan halen namelijk.... Stallen zijn 3 x 3.5mtr